Thread Tools
Jul 31, 2019, 01:51 PM
Registered User
Panhead5496's Avatar
Yep, worked today!
Sign up now
to remove ads between posts
Jul 31, 2019, 03:44 PM
Toycar racer
Dbz619's Avatar
Quote:
Originally Posted by Panhead5496
Yep, worked today!
good to know. holding out on a toothpick. have lots to fly, but hard to hold out at 68$ for a sailfly or 96$ for a geprc phantom toothpick...
Jul 31, 2019, 08:53 PM
Registered User
Panhead5496's Avatar
Do it man you'll be mad at yourself once the deal is gone if you don't get one.
Jul 31, 2019, 11:17 PM
!= International Arms Dealer
visioneer_one's Avatar
Quote:
Originally Posted by Panhead5496
Gosh dang it guys, I ordered a Mobula7. For the price I almost had to. Never seen them this cheap before!!
I just ordered one as well. I already have an M7 that's getting kinda raggedy, but at this price its cheaper to buy another one than it is to buy parts!
Latest blog entry: RLink on 2S?
Aug 01, 2019, 10:59 AM
Registered User
Panhead5496's Avatar
I got a shipping notification this morning
Aug 01, 2019, 11:12 AM
Registered User
Looks like things are %15 off now.

Use code G3K0JA8CHDPZ during checkout.

Good from Aug 1st-31st
Aug 01, 2019, 01:09 PM
!= International Arms Dealer
visioneer_one's Avatar
Quote:
Originally Posted by heyphred
Looks like things are %15 off now.

Use code G3K0JA8CHDPZ during checkout.

Good from Aug 1st-31st
don't you mean "Auguest"
Latest blog entry: RLink on 2S?
Aug 14, 2019, 08:19 AM
nigelsheffield's Avatar
QWinOut is legit and I've been using xt-xinte too for years.
Very good customer service and prices, especially if you use discount codes etc.
Nigelsheffield gets you 15% too.

I bought the full speed toothpick pro with the 20% off made quite a bit cheaper than banggood.

I'm seriously tempted to get more quads but I have SOOOO many already now lol!
Resisting good deals was never my strong point lol.
Toothpick pro is fun.
Full speed toothpick pro on 300mah 4s using 100mw vtx setting .. (3 min 52 sec)
Aug 15, 2019, 02:04 PM
(͡ ͜ʖ ͡)(͡ ͜ʖ ͡)(͡ ͜ʖ ͡)
JohnCC's Avatar
QwinOut legit! Just got my Mobula 7 V2 yesterday.
Aug 15, 2019, 02:07 PM
Toycar racer
Dbz619's Avatar
yes, they are good to go, so far. One thing I noticed with their packages, the boxes weren't all dented and look like they've been through hell and back. Unfortunately BG has a problem with that as their boxes are always dented etc. The Qwin packages were perfect. No dents in my boxes, etc. Kudos to qwin. If they keep having these sales and beat BG prices, might be the new go to...(BG has wider selection, so once Qwin get there it, Q will be the China goto for sure!)
Aug 16, 2019, 05:50 AM
Registered User
Their costumer service was also really good. Replies were slow but they upgraded shipping to DHL express when I asked why shipping was taking so long and that I was going on vacation and would probably miss the package.

So overall, extremely happy with their service!

I agree that their product selection isn't great. They should at least carry batteries for the quads they sell imo.
Aug 16, 2019, 12:04 PM
Registered User
Thread OP
Mine came without damage as well, looks like it was bounced through Germany first
Latest blog entry: GEPRC Phantom Review!
Sep 13, 2019, 10:40 PM
Registered User

20% off until September 15th


It's Back - 20% OFF is back September 13th to September 15th

Mid Autumn Festival Promotion

Just add to cart and discount already applied.
Last edited by mrcurtis2; Sep 14, 2019 at 06:53 AM.
Sep 16, 2019, 08:25 PM
Registered User
Thread OP
20% is done and auto 15% is done, however code QWIN still works for 15%
Latest blog entry: GEPRC Phantom Review!
Sep 17, 2019, 06:24 AM
Registered User
Quote:
Originally Posted by Edu.wes
20% is done and auto 15% is done, however code QWIN still works for 15%
Could not figure out their website, items put in the cart would have different prices. Maybe they need to update their site to only show current sales. Too bad, really getting tired of Banggoods's price games.


Quick Reply
Message:

Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Discussion Confirmation of yet another Jumper rip-off mawz FrSky 11 May 16, 2019 12:36 PM
Question power jumper for on/off for speed controller?? larryfl1 Electric Sailplanes 9 May 19, 2004 08:22 PM