Thread Tools
Jul 09, 2019, 03:47 AM
Registered User
Thread OP
Discussion

Je sui completement nul en anglais .


Je ne sais pas si cela pose un problème avec le site et les contributeurs,que j'admire pour leur partage.j'ai un fimi x8 se ,grâce à votre fil si détaillé que je li depuis le début et qui m'a convaincu. J'ai commencé à faire des drones avec des cannes de hockey en fibre de carbone et des plaques de circuits imprimés.cela marchait pas pas trop mal. Maintenant je suis entrain de monter un H4 680. En attendant votre réponse je vous salue tous et vous remercie.
Sign up now
to remove ads between posts
Jul 09, 2019, 12:45 PM
Registered User
RMurf101's Avatar
Quote:
Originally Posted by sapic
Je ne sais pas si cela pose un problème avec le site et les contributeurs,que j'admire pour leur partage.j'ai un fimi x8 se ,grâce à votre fil si détaillé que je li depuis le début et qui m'a convaincu. J'ai commencé à faire des drones avec des cannes de hockey en fibre de carbone et des plaques de circuits imprimés.cela marchait pas pas trop mal. Maintenant je suis entrain de monter un H4 680. En attendant votre réponse je vous salue tous et vous remercie.
Google Translate:
I do not know if this poses a problem with the site and the contributors, that I admire for their sharing. I have a fimi x8, thanks to your thread so detailed that I li li from the beginning and which convinced me . I started doing drones with carbon fiber hockey sticks and circuit boards. It worked not too bad. Now I am mounting a H4 680. While waiting for your answer I greet you all and thank you.

Hey Ya, sapic...
Welcome to RCG
Cheers!
Richard
Jul 10, 2019, 02:05 AM
Registered User
Thread OP
Merci beaucoup pour votre accueil��
Jul 11, 2019, 06:20 PM
Registered User
RMurf101's Avatar
Quote:
Originally Posted by sapic
Merci beaucoup pour votre accueil��
t

No problem, Sapic...
These posts make me wish American education back in my day had language requirements.
I live right jam up against the Mexican border...there is no good reason a person living here
for near 70 years can't speak Spanish...our very poor education system doesn't think "real world"
is important...
Thanks for Google Translate!
Cheers, Dude!
Richard
Jul 14, 2019, 10:50 PM
Registered User
Welcome. I'm from Quebec (a long time ago) so while I can read your note, I must reply in English. Welcome!
Jul 15, 2019, 02:51 PM
Registered User
Thread OP
Salut Richard. Moi je viens de la Suisse coté français mais je suis français d'origine .Je te remercie pour ton message et te salue cordialement.Jean
Jul 15, 2019, 02:55 PM
Registered User
Thread OP
Continue à me lire en français pour réapprendre la belle langue�� salut à toi ,Jean Charest


Quick Reply
Message:

Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Discussion Je suis Belge. mir0 New Members 0 Nov 17, 2018 09:03 PM
Discussion Je suis charlie hebdo ENGINETORQUE Life, The Universe, and Politics 96 Jan 15, 2015 05:32 PM
Discussion Jai besoin d'un titeur en FPV, je suis de Montréal mtlcom FPV Talk 17 Jul 14, 2011 12:16 PM
Gallery My Alinghi SUI 100 deddie Sailboats 11 Dec 25, 2007 08:57 AM