Shop our Airplanes Products Drone Products Sales
Thread Tools
This thread is privately moderated by Alex Schauer, who may elect to delete unwanted replies.
Oct 11, 2012, 08:21 PM
ski bum in training
addictedtoplanes's Avatar
LUCKY
Oct 11, 2012, 08:21 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Yeah, wow. I wish I could get to an event like that



Dan
Oct 11, 2012, 08:23 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO
Yeah, wow. I wish I could get to an event like that



Dan
Want us to kidnap you?






















Dear CIA, FBI, and Dan's Mom : I AM JOKING
Oct 11, 2012, 08:26 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
For the record guys, I have met Cullen at the Keystone FLI and he is a really nice person. I don't think he meant anything wrong.
Oct 11, 2012, 08:28 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by zmonster97
For the record guys, I have met Cullen at the Keystone FLI and he is a really nice person. I don't think he meant anything wrong.
Agreed
Oct 11, 2012, 08:34 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Quote:
Originally Posted by Park_aviator
Want us to kidnap you?



Dear CIA, FBI, and Dan's Mom : I AM JOKING

LMAO
Uh oh now I'll have drones over my house watching me
Wait, that's mine!
OK bad joke...



Dan
Oct 11, 2012, 08:35 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Oh and check this out:

Dubstep... C4H10 I warned you!

Kinda interesting how you can mix together a bunch of random electronic noises and make music and $$$$$+++++

They can afford dynamite but not ice cream... LOL

SKRILLEX - Bangarang feat. Sirah [Official Music Video] (3 min 42 sec)




Dan
Oct 11, 2012, 08:38 PM
AMA Another Mans Airplane
cale10's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO
Oh and check this out:

Dubstep... C4H10 I warned you!

Kinda interesting how you can mix together a bunch of random electronic noises and make music and $$$$$+++++

They can afford dynamite but not ice cream... LOL

http://www.youtube.com/watch?v=YJVmu6yttiw



Dan
I LOVE THIS SONG!!!!!!!! im kinda addicted to dubstep and chillstep more than i ever was but idk why?
Oct 11, 2012, 08:39 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Yeah it's pretty awesome did you see the R/C compilation that RCTF made with it?



Dan
Oct 11, 2012, 09:16 PM
Jet guy w/ no money to buy jet
nforbesrc99's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO
Oh and check this out:

Dubstep... C4H10 I warned you!

Kinda interesting how you can mix together a bunch of random electronic noises and make music and $$$$$+++++

They can afford dynamite but not ice cream... LOL

http://www.youtube.com/watch?v=YJVmu6yttiw



Dan
Dude, that is the best song ever I LOVEEEEEE DUBSTEP,.....
Oct 11, 2012, 09:17 PM
Jet guy w/ no money to buy jet
nforbesrc99's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO
Yeah it's pretty awesome did you see the R/C compilation that RCTF made with it?



Dan
Haha I love that video RCTF was awesome... Until he started with his cars.... He's just kinda weird now...
Oct 11, 2012, 09:21 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Started with his cars? Huh? He does great AP!
Oct 11, 2012, 09:21 PM
RCG -Minus Member
microflitedude's Avatar
Heck yeah I'm going to the 'Nall! It's less than 2 hours away from me.

Usually we go on Thursday and depart Sunday morning. It would be awesome to meet some of you.

The place is absolutely AMAZING! The location, the people, the planes, the relaxed environment, the BBQ, just everything about it.

I don't have anything to fly at the moment. (low budget again) Maybe after Christmas...
Oct 11, 2012, 09:26 PM
RCG -Minus Member
microflitedude's Avatar
Dubstep...

Oct 11, 2012, 09:32 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by microflitedude
heck yeah i'm going to the 'nall! It's less than 2 hours away from me.

Usually we go on thursday and depart sunday morning. It would be awesome to meet some of you.

The place is absolutely amazing! The location, the people, the planes, the relaxed environment, the bbq,:d just everything about it.

I don't have anything to fly at the moment. (low budget again) maybe after christmas...
lucky!
Quote:
Originally Posted by djo
oh and check this out:

Dubstep... C4h10 i warned you!

Kinda interesting how you can mix together a bunch of random electronic noises and make music and $$$$$+++++ :d

They can afford dynamite but not ice cream... Lol

http://www.youtube.com/watch?v=yjvmu6yttiw



dan
best song ever!


Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Discussion GENERAL CHIT CHAT - advice, videos, cool stuff, new toys, reports, articles, ideas AussieJarred Dynamic Soaring 1286 Today 08:10 AM
Discussion Official Eflite UMX Mig 15 DF Owners Thread NitroCharged Micro EDF Jets and Power Systems 5702 Yesterday 06:05 PM
Contest Chit Chat Thread With one Rule: You must reply to poster above you and be relevant! HoaRC Chit Chat 25 Aug 08, 2013 01:48 AM
Discussion General Chit Chat...... Keenan smith RC Airliners (Commercial, Cargo, Troop Carrier) 38 May 28, 2012 05:03 PM