Shop our Airplanes Products Drone Products Sales
Thread Tools
This thread is privately moderated by Alex Schauer, who may elect to delete unwanted replies.
Sep 05, 2012, 07:30 AM
Registered User
Just finished watching the four wargo vids. I just have to try it out on the sim. The addiction x doesnt seem to fly very well in phoenix though. (might just be my dumb thumbs). Im going flying and probably fishing tomorrow with my old man so i better get some shut eye. Its 10:30 pm here. See ya's
Sep 05, 2012, 07:31 AM
Registered User
Alex Schauer's Avatar
Well I do have a foamy-check the pic-the tail is sticking up in the back
Bungee cords do miracles!
Sep 05, 2012, 09:06 AM
PA Team Pilot
mtwargo's Avatar
Quote:
Originally Posted by scrubmonkey View Post
Just finished watching the four wargo vids. I just have to try it out on the sim. The addiction x doesnt seem to fly very well in phoenix though. (might just be my dumb thumbs). Im going flying and probably fishing tomorrow with my old man so i better get some shut eye. Its 10:30 pm here. See ya's
HEy... It seems like you are trying to get something out of watching my videos... Is there anything I can help you with?
Sep 05, 2012, 03:23 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Quote:
Originally Posted by alexjschauer View Post
Yesterday was the first day of school, and afterwards Gratzy8, myself, and a guy named Mark went out flying.
We had a pretty good time
Check out our method of transportation-Gratzy8 is in this pictureAttachment 5133994
Haha that must've been interesting. I wonder what other people driving past were thinking? LOL



Dan
Sep 05, 2012, 03:27 PM
Registered User
Alex Schauer's Avatar
What the-?
Quote:
Originally Posted by DJO View Post
...what other people driving past were thinking...
Sep 05, 2012, 03:32 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Sep 05, 2012, 03:44 PM
Registered User
Alex Schauer's Avatar
Thats what the people were thinking
Sep 05, 2012, 03:45 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Oh... right yeah that would definitely be it... LOL
Sep 05, 2012, 05:11 PM
RCG -Minus Member
microflitedude's Avatar
My Swamp Buggy.
Sep 05, 2012, 05:23 PM
Get up and land in one piece.
Gratzy8's Avatar
haha we got some pretty funny looks from some of the drivers...
Sep 05, 2012, 05:35 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Yeah I can imagine, LOL

The 72g Omega and 40A ESC are just about sold! So that's $50 into the FPV plane fund... or quad, not sure yet



Dan
Sep 05, 2012, 05:39 PM
AMA Another Mans Airplane
cale10's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO View Post
Yeah I can imagine, LOL

The 72g Omega and 40A ESC are just about sold! So that's $50 into the FPV plane fund... or quad, not sure yet



Dan
try a quad i think youll like it.
Sep 05, 2012, 05:40 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
Yeah, I really like helis but quads are probably going to be around the $120-$150 for a very cheap setup, even scratchbuilt. I'm still researching...
Sep 05, 2012, 05:41 PM
AMA Another Mans Airplane
cale10's Avatar
Quote:
Originally Posted by microflitedude View Post
My Swamp Buggy.
dude my dad says my cox engines are worthless. they are hard to start and dont rund very good. well mine run great after 40 yrs! they were HIS engines. anyways i want a plane for my 049's and my 020 but i just havent found the right one yet.
Sep 05, 2012, 05:43 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
DANG! I think that quads need 6channels for a radio though hmmmm


Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Discussion GENERAL CHIT CHAT - advice, videos, cool stuff, new toys, reports, articles, ideas AussieJarred Dynamic Soaring 1244 Mar 21, 2017 09:55 PM
Discussion Official Eflite UMX Mig 15 DF Owners Thread NitroCharged Micro EDF Jets and Power Systems 5663 Dec 16, 2016 11:47 AM
Contest Chit Chat Thread With one Rule: You must reply to poster above you and be relevant! HoaRC Chit Chat 25 Aug 08, 2013 01:48 AM
Discussion General Chit Chat...... Keenan smith RC Airliners (Commercial, Cargo, Troop Carrier) 38 May 28, 2012 05:03 PM