3DHS Fly Low Thread - (frequently off topic) - Page 1940 - RC Groups
Thread Tools
Jan 27, 2013, 12:20 PM
Сделайте Америку Великой Снова
7oneWo1f's Avatar
NJ is far, but I am looking into it.

Some huckfests are closer, and looks like a lot of fun too.

The more events with 3D the better. No need to rain on parades as far as I am concerned.

As for the 48"...you could put some foam bumpers on the wing to make it. Or sell some stuff, and get a bigger plane.
Sign up now
to remove ads between posts
Jan 27, 2013, 12:34 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
Here's a video of me flying my 3DHS 33" epp extra indoors at a fun fly yesterday! One of my mid-airs is in there too! Watch in hd.

3DHS 33" EPP Extra Indoors + Mid-Air! (6 min 36 sec)
Jan 27, 2013, 01:14 PM
3d addict
Yep I think I am either going to add a bit of foam to the wing tips to make my 48 a 50 or hang a 1inch piece of thin carbon fiber off the tips adding an inch to each side. :P technically that would make it 50. Hahaha.
Jan 27, 2013, 01:24 PM
Registered User
Alex Schauer's Avatar
Quote:
Originally Posted by quadracer
Did you take that pic through a shower curtain or something? Lol
N
Ipad cam lol
Jan 27, 2013, 01:33 PM
Time to Fly AJ's Best!
heritageflyer's Avatar
Quote:
Originally Posted by zmonster97
Here's a video of me flying my 3DHS 33" epp extra indoors at a fun fly yesterday! One of my mid-airs is in there too! Watch in hd.

http://www.youtube.com/watch?v=YiaMrCGTL_Y
Good flying again Z!!! Smooth!.. Kinda Jeskyish flying.

Looked like a Direct Hit nose to nose mid-air!
Jan 27, 2013, 01:41 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
Quote:
Originally Posted by heritageflyer
Good flying again Z!!! Smooth!.. Kinda Jeskyish flying.

Looked like a Direct Hit nose to nose mid-air!
Thanks!

Yeah pretty much! It was a crack yak lite that hit me. I think mine won because a piece of his canopy fell off!
Jan 27, 2013, 03:11 PM
Addicted to 3DHS and EF
3Daddict's Avatar
i am hoping to be able to make it to NJ to compete in the competition. I just recently bought a 57'' extra, Motrofly 4315-714, 4x 7245MH, ice lite 100, castle 20 amp bec. Now I have the plane, and a 51'' AJ slick I could use as a backup. Now I just have to figure out a way to get there.
Jan 27, 2013, 03:24 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
You are in Ohio... and you're going all the way to NJ? That's crazy! LOL



Dan
Jan 27, 2013, 03:27 PM
Addicted to 3DHS and EF
3Daddict's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO
You are in Ohio... and you're going all the way to NJ? That's crazy! LOL



Dan
I hope to be able to make it there, I am about 6 hours away from the event. I am not 100% that I will make it but I will try.
Jan 27, 2013, 03:28 PM
DJO
DJO
"Yo, that's a thermal"
DJO's Avatar
LOL I'm 3 hours away and I'm not making it. I thought it would be more for people that were like an hour or two away, not that far...



Dan
Jan 27, 2013, 03:30 PM
Addicted to 3DHS and EF
3Daddict's Avatar
Quote:
Originally Posted by DJO
LOL I'm 3 hours away and I'm not making it. I thought it would be more for people that were like an hour or two away, not that far...



Dan
There will be a couple people from Ohio I know of that will be going. And I am sure there will be people from even farther.
Jan 27, 2013, 03:30 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
Joe Smith travels like 10-12 hours for it!
Jan 27, 2013, 03:31 PM
3d NOOBular
3DNater's Avatar
I'm sure there will be a few people there that travel 10+ hours. If I could afford a plane ticket and the time off I'd be there.
Jan 27, 2013, 03:31 PM
Addicted to 3DHS and EF
3Daddict's Avatar
Quote:
Originally Posted by zmonster97
Joe Smith travels like 10-12 hours for it!
He must pack his planes well. I have no clue how he does not break any of them in transport.
Jan 27, 2013, 03:35 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
Quote:
Originally Posted by 3Daddict
He must pack his planes well. I have no clue how he does not break any of them in transport.
He has a trailer and he probably ties them down.


Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Discussion You are addicted to flying when.... postalflyer72 Electric Plane Talk 34 Jul 17, 2011 12:12 AM
Video Angelo Lomelí flying 3D antics Jorge Fernandez Electric Plane Talk 0 Sep 30, 2006 03:22 PM
Tiger Moth antics - flying inverted w/video SnoJetter Parkflyers 49 Sep 16, 2003 08:25 PM
Help! Getting addicted to Park Flying fly4fun Parkflyers 11 Feb 16, 2002 11:58 AM
You know when your addicted to Slow Flying when..... Gman Parkflyers 51 Aug 05, 2001 04:19 AM