Shop our Airplanes Products Drone Products Sales
Aug 02, 2012, 07:54 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
Quote:
Originally Posted by RCAddict16 View Post
When is the 40" Edge red scheme coming out?
I don't believe there is a red scheme coming out.
Sign up now
to remove ads between posts
Aug 02, 2012, 07:55 PM
Suspended Account
!! I wanted the one in the video!!
Aug 02, 2012, 07:56 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by RCAddict16 View Post
!! I wanted the one in the video!!
The one in the video is the one you get.... it is red....
Aug 02, 2012, 07:57 PM
Suspended Account
Quote:
Originally Posted by Park_aviator View Post
The one in the video is the one you get.... it is red....
Website shows orange though..... oh yeah and the next time the announcer at an event asks you if you have anything to say..... just be like- "fly low", and walk away
Aug 02, 2012, 07:58 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by RCAddict16 View Post
Website shows orange though.....
Nope... It's red...
Aug 02, 2012, 07:59 PM
Suspended Account
Oh ok that's a relief p.s. read my last post, I added something
Aug 02, 2012, 08:00 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by RCAddict16 View Post
Website shows orange though..... oh yeah and the next time the announcer at an event asks you if you have anything to say..... just be like- "fly low", and walk away
Haha, I'll do that! I may just be able to steal the mic from Eddie at Oktoberfest for a bit
Aug 02, 2012, 08:02 PM
Suspended Account
I want a video, my idea so jealous of you guys who are 3dhs pilots 15 and currently putting together a 32" foamy....... it is a crack yak though
Aug 02, 2012, 08:04 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by RCAddict16 View Post
I want a video, my idea so jealous of you guys who are 3dhs pilots 15 and currently putting together a 32" foamy....... it is a crack yak though
You mean the sponsored 3DHS pilots?
Aug 02, 2012, 08:05 PM
Registered User
shadow102's Avatar
Quote:
Originally Posted by Park_aviator View Post
Nope... It's red...
negative 40" epp edge is orange, in both the pictures and video
Aug 02, 2012, 08:05 PM
Registered User
Alex Schauer's Avatar
Quote:
Originally Posted by RCAddict16 View Post
I want a video, my idea so jealous of you guys who are 3dhs pilots 15 and currently putting together a 32" foamy....... it is a crack yak though
You better get a video of you flying! I wanna see your skillz
Aug 02, 2012, 08:05 PM
Team Aztech Aeromodels!
zmonster97's Avatar
Quote:
Originally Posted by Park_aviator View Post
This is red... right?
http://www.3dhobbyshop.com/40-EPP-Edge_p_16186.html

P.S. Plus members, y'all can now have avatars that are 100x190 Pixels! See mine!
That's orange.
Aug 02, 2012, 08:06 PM
3D, 1D at a time!
Park_aviator's Avatar
Quote:
Originally Posted by shadow102 View Post
negative 40" epp edge is orange, in both the pictures and video
Whaaaaaaaaaaaaaat? Then my eyes must be really screwed up.... To me the proto. looked red.... Like not red, but not orange. Kinda in the middle...
Shows up red on my monitor too.... sorry about that...
Aug 02, 2012, 08:06 PM
Landing, HEY, I got it!!!!!
jcfab's Avatar
Chad flies better than I do.

Just so everyone can be happy.

Jeff
Aug 02, 2012, 08:06 PM
Suspended Account
I know just waiting till early next week so I can order my power combo. Gonna save up for the Edge after that I guess geez, this thread is nuts. 5 replies in the 5 seconds it took to refresh the page


Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Discussion You are addicted to flying when.... postalflyer72 Electric Plane Talk 34 Jul 16, 2011 11:12 PM
Video Angelo Lomelí flying 3D antics Jorge Fernandez Electric Plane Talk 0 Sep 30, 2006 02:22 PM
Tiger Moth antics - flying inverted w/video SnoJetter Parkflyers 49 Sep 16, 2003 07:25 PM
Help! Getting addicted to Park Flying fly4fun Parkflyers 11 Feb 16, 2002 10:58 AM
You know when your addicted to Slow Flying when..... Gman Parkflyers 51 Aug 05, 2001 03:19 AM