| RCCars | Crack Roll | Flying Giants | RC Power | The E Zone | Lift Zone | Our Sponsors | |||||||||
|
|
||||||||||||||
|
|
#1 |
|
:D :p
|
halloooo
hallo
zijn er hier ook belgen ??? ik allesinds maar nog niet zo lang ik ben van brugge doeii |
|
|
|
|
#2 |
|
Registered User
|
Groetjes van tielt-winge
|
|
|
|
|
#3 |
|
Registered User
|
Bonjour, Hello, Hallo...
Bonjour à tous, j'habite la région Liégeoise.
Hello to All, I live in the neibourghood of Liege. Hallo, ik won in the provincie van Luik. |
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
|
Is een halve Belg ook goed
![]() Ik (NederBelg) woon in Heverlee en doe mijn best om het Leuvense Elektro RC mini en micro Heli vliegen van de grond te tillen
Last edited by Heli Hobby; Nov 20, 2006 at 03:47 AM. |
|
|
|
|
#5 |
|
Registered User
|
Wow, leuven is eigenlijk vlakbij mijn deur... Zou eigenlijk eens moeten gaan zien dan.
Enkel nog een heli
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
Yooo
Hasselt hier... altijd al geintresseerd geweest in RC Heli's, maar helaas, het budget is er niet naar (en waarschijnlijk ook niet de technische kennis =) Laatste zo'n Picooz dingske gaan halen in de Fun (35€), heel fun tot ie kapotging (door familie-brokkenpiloot aan flarden gevlogen). Misschien moet ik maar nog eens eentje gaan halen, 'k heb nu toch al reserve-stukken... Iemand 'm ergens goedkoper gezien toevallig ? |
|
|
|
|
#7 | |
|
Proud to be a Belgian.
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ja, de wereld is klein :-p
@rafgol jij hebt toch eens die zabooon gekocht e van ik? oe ist het daar mee ? |
|
|
|
|
#9 |
|
Enthousiast newbie
|
Florian ??? Hoi, man hoe gaat het met je broer ?
Dany hier, ik ben een paar keer met de vrouw en de kinderen in de zaal komen "vliegen", nu ja, wat je toen vliegen kon noemen Nu lukt het toch al wat beter met die FP, dus nu zijn we in de markt voor wat groters. Zouden jij en je broer niet geinteresseerd zijn om een e-heli clubje uit de grond te helpen stampen in Brugge ? |
|
|
|
|
#10 |
|
|
hoi,
Sorry lang geleden dat ik hier kwam kijken. Ik ben gestopt met helivliegen, ofja ik vlieg alleen nog maar wat voor de fun in m'n kamer met m'n lama. Een heli-clubje in brugge neej dat zullen we niet doen. Ja alles, 'k ben ees benieuwd hoe je nu vliegt. Je moet maar ees kijken naar m'n blog op rcgroups
|
|
|
|
|
#11 |
|
Enthousiast newbie
|
hoi, Florian, heb je blog eens bekeken, die nightfly had ik al eens gezien, wist toen alleen niet dat dat van jou was
![]() In ieder geval heb ik nu AutoSketch voor het ontwerpen van m'n nieuw microotje, maar ik weet nog niet zo zeker als ik de designs wel echt online ga zetten, misschien eerder foto's van de bouw (hehe misschien kan ik er nog een paar eurootje uit slaan als liefhebbers zijn
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
hoi
je ontwerp moet je niet perce online zetten (zou alleen leuk zijn) zolang we de bouw/resultaat maar zien hé geld vragen voor een ontwerpje waarom niet héGreetzz
|
|
|
|
|
#13 |
|
Registered User
|
Just joined the forum. I am a Czech from Prague in Brussels.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Registered User
|
Hi all! From Antwerp, and living very, I mean VERY close to Antwerp Airport.
My RC Mini Super Cub reaches from my garden to the RWY29 But of course I go flying elsewhere or I might get a unwanted visitor... |
|
|
|
|
#15 |
|
homo ludens modellisticus
|
Voor nog meer Belgen, en Nederlanders:
www.modelbouwforum.nl www.aeromodelisme.be www.rc-forum.be Vriendelijke groeten Ron
|
|
|