| RCCars | Crack Roll | Flying Giants | RC Power | The E Zone | Lift Zone | Our Sponsors | |||||||||
|
|
||||||||||||||
|
|
#16 |
|
Registered User
|
Heisann!
Jeg er helt ny i gamet. Har bestilt et nybegynner-helikopter. Esky Lama V4 -helliefan |
|
|
|
|
#18 |
|
Registered User
|
Ser utrolig fin ut den V3'en din.
Kristiansand her ![]() -helliefan |
|
|
|
|
#19 |
|
Seaplane submariner
|
nybegynner fra lofoten her... sliter litt med konstant vind her ute i havet, men flyr en pitts elektro dobbeltdekker når det er mulig
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Go FASST or go home...
|
Quote:
Du har jo flere av verdens beste seilflyhang i nærheten - vind ingen problem - heller en mulighet. Og ikke nok med det - det er dritgøy Ben_E |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Seaplane submariner
|
Quote:
Har du vært her kanskje? |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Go FASST or go home...
|
Quote:
Ben_E |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Seaplane submariner
|
Nå flytter jeg!
Var ute å fløy og koste meg med pitts'n når plutselig en ørn gikk til angrep på flyet! Flyet ble puslespill (regner med å klare å reparere kroppen, men må nok ha meg nye vinger + cowling og propell) og ørna ble "dessverre" drept
|
|
|
|
|
#24 |
|
Registered User
|
Hei Jeeeeeeright!
Det var synd med ørna(?) Eller var det flyet det var mest synd med? Håper du får det på vingene igjen, ikke ørna men Pitts's.Jeg er på jakt etter noen ørnefjær! Er det noe du nå kan være behjelpelig med? Hvis du har ørnefjær som jeg kan overta så send meg en mail eller noe slikt...-Kjell som flyr noe som før var et Twister Hawk helikopter. |
|
|
|
|
#25 | |
|
Seaplane submariner
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Junior Member
|
Hei!
Jeg er 14 år (1994), og er nokså ny i RC Fly "Bransjen". Jeg bor i Korea, fordi min far arbeider for Seadrill i Korea, og han er leder for prosjektet å bygge oljeriggene West Phoenix og West Eminence på SamSung skipsverftet. Jeg har AeroFly Pro Deluxe (Sim), og jeg har en Wing Dragon 4 ![]() Mvh. JoaNor |
|
|
|
|
#27 |
|
EasyStar Fan
|
Hei.
Jeg har 2 fly av typen Easystar fra Multiplex som jeg bruker til FPV flyging. Har bare holdt på med dette i 4 mnd men har funnet ut at dette er den rette hobbyen.. Video systemet jeg har er fra www.rangevideo.com. Ett på 1.3 mhz sende effekt og ett på 900 mhz samt kamera som man kan bruke i mørket..Kjekt på denne tiden av året.. Håper det er noen flere som holder på med dette i norge.. Hilsener fra Helix i Trondheim.. |
|
|
|
|
#28 |
|
Registered User
|
Flyr skyartec cessna i bergen, og kan bare anbefale Hobbycity.com. Lipo-batterier for 5-10 USD, og allslags utstyr og tilbehør til en helt annen pris enn i norge.
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Go FASST or go home...
|
Quote:
|
|