| RCCars | Crack Roll | Flying Giants | RC Power | The E Zone | Lift Zone | Our Sponsors | |||||||||
|
|
||||||||||||||
|
|
#16 |
|
Vario Skyfox
|
Dank je wel Kip! Leuk dat je ff een berichtje achterlaat!
Nederlands lijkt wel op Duits, hè?
|
|
|
|
|
#17 |
|
gopher getter
|
yes; I was born in Holland , but we moved to Canada in 1977, when I was a youngster. my parents still speak Dutch. and us kids answer in English.
I live on a farm here and built my own personal runway! lawn grass. even have a sprinkler system there. |
|
|
|
|
#18 |
|
Registered User
|
....
Last edited by contact303; Feb 15, 2006 at 05:15 AM. |
|
|
|
|
#19 |
|
Vario Skyfox
|
Ik baal echt zo hard, geen enkele indoor meeting is in het midden van het land! Ik moet hoe dan ook altijd ruim 100 km rijden...
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registered User
|
...
Last edited by contact303; Feb 15, 2006 at 05:16 AM. |
|
|
|
|
#21 |
|
Vario Skyfox
|
Ik heb nu wat dingen te doen.
Ik zal even voor je kijken, ik weet adressen in Leiden. |
|
|
|
|
#22 |
|
Joel Haasnoot
|
Heel veel expats en geen "echte nederlanders", al ben ik zelf een ex-expat (ik woon du nu weer in nederland), al zegt m'n profile het niet
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vario Skyfox
|
Hoe komt het toch dat hier zich zoveel "expats" bevinden?
Leg eens uit! Ik wil ook naar het buitenland -.- |
|
|
|
|
#24 |
|
Registered User
|
Heyyy.
Groetjes uit Limbadwe...I mean "Limburg"... provincie van het goede leven en de lekker vlaai!!!! Rob |
|
|
|
|
#25 | |
|
auf wiedersehen, Tempelhof
|
OK, I have to get out my Engels/Nederlands wordenboek out now!
Close to German??? Kip Quote:
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Registered User
|
Hallo iedereen
wat is precies de bedoeling van deze landen forums? grappig in ieder geval. Het mooie van zo een forum is in ieder geval dat je altijd met je hobby bezig kunt zijn, ook al zit je in het buitenland (ik nu ook, in afrika) groetjes stefan |
|
|
|
|
#27 |
|
Registered User
|
,,,,,
Last edited by contact303; Feb 15, 2006 at 05:16 AM. |
|
|
|
|
#28 | |
|
Registered User
|
Quote:
Helaas geen indoor in Limburg. Maar goed...ik krijg mijn tijd goed door met bouwen en ...repareren |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Registered User
|
Tja waar vliegen we in de winters. Alle indoormeetings in Nederland zijn terug te vinden op www.modelbouwforum.nl en zeer veel modelbouwers zijn daar ook te vinden inclusief hun modellen en kennis.
Normaal kom ik hier alleen maar voor het ornithopter gebeuren en een beetje voor de electromotoren en alles daarom heen. Hey boomduiker, in onze directe omgeving zijn diverse indoormeetings hoor en allemaal binnen een half uur rijden. Zoals Helchteren, en Hückelhoven in die kolenwasserij. Daarnaast is er nog een in de directe omgeving van aken. |
|
|
|
|
#30 |
|
Vario Skyfox
|
Het is de bedoeling dat ik deze kerstvakantie een toestel aan het vliegen krijg welke <20 gram is. Helaas zijn de indoor mogelijkheden in Leusden (vlakbij Amersfoort, Utrecht) niet echt te geweldig. Sowieso niet om samen met anderen te vliegen
![]() Wel een beetje flauw Theo, om iemands naam te vertalen ![]() N111KX, you're CLOSE it just means that German and Dutch have many similarities ![]() Stefan, precies wat Contact zei, maar aan de andere kant, er is ook nog www.modelbouwforum.nl ! Helaas is daar niet veel te vinden over "mijn" discipline.. De "net-niet-large-room-flyers" ![]() Dave |
|
|