HobbyKing.com New Products Flash Sale
Reply
Thread Tools
Old Jul 03, 2012, 02:06 PM
Registered User
Joined May 2012
13 Posts
Question
SCS kaapt mijn pakje!

Ik dubbel post niet graag, maar ik heb de tip gekregen hier een bericht te plaatsen.
SCS, de transportfirma die Hobby King tegenwoordig gebruikt heeft me een mail gestuurd. Ze beweren dat ze in mijn plaats de douane kosten hebben betaald en willen nu dat ik ze dat geld opstuur (via Paypal) alvorens ze het pakje verder sturen.

Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Ik heb al veel tax betaald in het verleden, ik zit daar niet mee in, maar dat was telkens aan de Belgische douane. Nu zou ik verondersteld worden om geld te storten aan een firma in Hong Kong... Klinkt me heel verdacht...
Ze kunnen me geen enkel bewijs geven dat ze überhaupt iets betaald hebben! Wat ze volgens mij doen is gewoon alle pakje inscannen en rekeningen uitsturen!
Een beetje googlen toont dat het vooral bij Belgen en Nederlanders gebeurt. Hebben jullie hier ervaring mee?

Blijkbaar betalen de meesten dat gewoon, maar ik ben dat niet van plan...

Dit is de link naar het andere topic: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1684131
Nikotine is offline Find More Posts by Nikotine
Reply With Quote
Sign up now
to remove ads between posts
Old Aug 21, 2012, 02:03 AM
Corflute Codger
flymess's Avatar
Australia, New South Wales, Fernmount
Joined Feb 2011
581 Posts
I agree with almost everything you said but because I can't speak or read your language I have no idea what you are talking about
flymess is offline Find More Posts by flymess
Reply With Quote
Old Aug 21, 2012, 03:52 AM
Registered User
Joined May 2012
13 Posts
This is after all the Dutch section of the forum...
English counterpart is here: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1684131
Nikotine is offline Find More Posts by Nikotine
Reply With Quote
Old Aug 21, 2012, 05:52 AM
Corflute Codger
flymess's Avatar
Australia, New South Wales, Fernmount
Joined Feb 2011
581 Posts
Quote:
Originally Posted by Nikotine View Post
This is after all the Dutch section of the forum...
English counterpart is here: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1684131
Oh! I just thought my vision was going a bit weird.
Just kidding. I'll look in again when I've learned Dutch. Bye
Hang on, do Belgiums speak Dutch? Always thought they spoke Venezuelan. learn something every day
flymess is offline Find More Posts by flymess
Last edited by flymess; Aug 21, 2012 at 05:57 AM.
Reply With Quote
Old Nov 03, 2012, 06:47 AM
homo ludens modellisticus
Ron van Sommeren's Avatar
The Netherlands, GE, Nijmegen
Joined Feb 2001
10,923 Posts
Zeventien oktober:
bestelling HK bijkomende kost SCS?? oplichting? - MBF

Prettig weekend Ron
Ron van Sommeren is offline Find More Posts by Ron van Sommeren
Reply With Quote