|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,604 Posts
|
Quote:
http://www.fpvflying.com/products/2%...Tx-%26-Rx.html jeg bruger selv Lavmate standard VTX. For mig er det største minus ved 1,2 de store antenner pludset er en nok længere rækkevide pr W. Du ved godt du ikke kan flyve 2,4 RC og 2,4 video i samme model ikke. |
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
![]() ![]() Jeg var ellers lige ved at få grå hår Det er sku fedt at os nybegyndere kan få al den hjælp af jer gamle FPV hajer.. Så skal der flyves når vejret tillader det. Lars jeg har læst din PM.
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Så er det også derfor vi andre EZOSD brugere ikke kendte til dit problem:
Ezosd er fra fabrikken sat til pal-Og vi andre flyver med pal kamera-Så det virker bare når vi tænder det. Du har et ntsc kamera ![]() Pas på hvis du vil optage dit videosignal-Hvis det også bliver optaget i ntsc-Så er det ikke sikkert du kan afspille det-Medmindre du kan sætte afspilleren til ntsc. Og så glæder vi os til atlæse om da du mistede din FPV uskyld -Og blev fpv pilot![]() Du har noget at glæde dig til
|
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Mit videoredigeringsprogram omformaterer automatisk fra NTSC til PAL, så det er intet problem.. Jeg går og venter på en videorecorder så jeg kan optage fra jorden af, så er jeg også næsten fuldt udstyret, lige bortset fra antennerne jeg har bestilt.. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Vil nu vælge en Lawmate modtager 2.4 Ghz frem for den Kineser du linker til. Ikke at det ikke virker - men Lawmate modtageren er bare bedre.
Quote:
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Så lykkedes det at få flyveren i luften, og det gik faktisk rimelig godt.
Max højde 545 m. Max distance 1220 m. Samlet distance 26 km. max fart 98 km/t Systemet bruger 25,4 amp. ved fuld gas næsten lodret stigning Og jeg fløj batteriet helt dødt, jeg måtte svæve flyveren til landing.. Puha. Så alt i alt en rimelig flyvning Men jeg tror måske jeg skal ha et lidt større batteri. |
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,604 Posts
|
Quote:
Jeg er ikke specielt imponeret af den modtager mine Sharks har men det lyder som du har enten støj i området der bliver aktiv en gang i mellem eller noget med en dårlig forbindelse måske i dine antenner har du prøvet at trykke/rykke lidt med kontakt stiften i antenne stikkene de kan sidde løse så de ikke går rigtigt sammen og de symptomer du beskriver ku godt lyde som sådan noget. Lodningen ved antennestikket/printet på VTX kan også være revnet det er set før antennen balanserer i de lodninger. |
|
|
||
|
|
|
|
|
Der er med garanti ikke noget i området der støjer-Ingen antenner eller ledninger nogen steder-Nærmeste vindmøller er omkring 4 km væk.
Mit billed er ok inden for max 50-100 meter-Derefter bliver det mere eller mindre grynet-Indimellem bliver det sort/hvid-Og så tilbage til bare dårlig billed kvalitet. Ude på ca 400 meter forsvinder biledet fuldstændigt. Før den famøse Søndag-Hvor jeg glemte at hive batteriet fra flyeren-Da havde jeg altid klart billed-Dog indimellem med støjstriber fra regulatoren, og de første ture med LRS radioen på, da var 18-1900 meter ikke noget problem. Tro mig-Der er ikke den ledning eller det stik eller antenne, jeg ikke har prøvet at røre, mens jeg havde brillerne på-Og det ændre intet i min billed kvalitet. Og så alligevel-Det ene øjeblik er videoen så dårlig at jeg ikke kan flyve-Næste øjeblik er billedet klart igen-Indtil jeg kommer 100 meter væk-Så starter balladen igen
|
|
|
|
| Thread Tools | |