|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
![]() Lars |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
/Srolin |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Hornslet
Joined Jan 2013
96 Posts
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Godt nok er de små de der kinamænd og damer, de kan kravle rundt inde i så'n et lille fly.Men Damn... De ka spænde de skruer hårdt. Prøv eventuelt at holde igen med en lille spidstang, mens du løsner pinol skruen. Jeg skulle også have godt fat. Men jeg har en min maiden lidt senere idag. ![]() Det tog mig, inkl tørretid, 2 1/2 time med sav og mukkert, at samle den lille flyver. Jeg har set meget, mærket på mange fly, set hvordan de er samlet og støbt. Den her bare oser af kvalitet. Skummet er så tæt og kompakt med en noget nær perfekt overflade. ![]() Det ligner umiddelbart ikke noget HK burde stå bag. |
|
|
||
|
|
|
|
|
Update.
Var nok lidt for træt i aftes... Op kl 02.15 og bygge fly til kl 21.00!!! Det må nok betegnes som sidst på dagen. Glemte lige lidt funktions test. En HK 9g servo defekt i vingen, efter alt var monteret og limet. Nice. Fejlen rettet, godt de er billige, og man har lidt på lager af dem. Så var der push rod til rudder... Lim på. men i den ende HK /producent har limet servoen fast i!!! Arrrgh! Nå, men ud med den push rod, i med lidt kno fedt, og lidt af Aligns syntetiske fedt. Nu spiller det max. Mens jeg bygger, og efter at have set lidt på youtube, så sidder man og udtænker lidt mods til den lille fætter. Faktisk så meget at jeg nok bestiller en mere. Nå, men der skal snart flyves. Og jeg har samtidigt en masse nye props til mine Tri-coptere, som skal testes med forskellige størrelse props på. Det skal nok blive en god fridag.
|
|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Hornslet
Joined Jan 2013
96 Posts
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Går og overvejer at skifte ESC med en anden på 3A BEC. Jeg fik også intryk af at det var da det HELT forkerte fly jeg havde valgt... At man skulle holde sig helt og aldeles fra både fly og færdig elektronik. ![]() Men. Efter lidt søgen rundt på nettet, fandt jeg en masse positive info om netop AXN'en. Jeg har set en del film med den, og derud af ser den stadig attraktiv ud. Nogle af kommentarerne har også gjort mig i bedre humør. Og at det er en god beginners platform, er jeg nu 100% overbevist om. Der er flere der stadig flyver med den efter flere sæson'er, og stadig syntes at den er sjov. Så er det nok ikke helt ved siden af, alligevel. Og nogle flyver stadig med det originale elektronik. Det eneste jeg 100% skal have fat på, er en 5x5 pusher prop. Da props der følger med, vender "forkert" så den lille adaptor til akslen vender ud af, og kan falde af, hvis man ikke limer. Jeg er nu færdig med at balancerer prop og skal indenfor den næste time, have min AXN i luften første gang.
|
|
|
||
|
| Thread Tools | |