|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Det er lige som det skal være, et kabel, med et filter! Fat Shark er lidt på forkant. (med mig i hvert fald...) |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Bor du i lejlighed kunne det evt. Være naboen. Peder |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
|||
|
|
Quote:
Quote:
Check. Er tilmeldt modtager flex. Check. Postkasse til 3600,- som nemt rummer en FPV flyver. Check. Har Cvr nummer. Check. Har import tilladelse. Check. Har bestilt delene til mit firma. Bummer... Post DK tager så mine firma pakker, som private... Dvs at de lige napper lidt mønt som straf told. Derfor skal man så hente dem, efter betaling af blodpenge... på posthus eller post butik. Deri ligger problemet. |
||
|
|||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Quote:
En Dansk internet butik er handikappet på grund af Pæsten og nok meget svær at få en levevej ud af. Lars. |
|
|
||
|
|
||||
|
|
Quote:
/martin
|
|||
|
||||
|
|
|
|
|
Nu har jeg tænk mig at afprøve en FPV setup med gimbal foran så jeg kan bare står stille i luften mens jeg drejer kun kameraet og kigger rundt.
Jeg fandt en FPV frame som er en clone af den original TBS discovery jeg har . Det er billigt nok at afprove og hvis det passer at den bliver sendt fra England betaler jeg heller ikke moms. :-) http://www.ebay.co.uk/itm/Fiberglass...item4ac0a910e0 En er på vej til mig og jeg holder jer opdateret om kvaliteten. |
|
|
|
|
|
|
|
Jeg var lige ude en tur - er det kun mig der er dum nok til igen og igen at glemme tri-pod
?Det er vist ved at blive en dårlig vane. Set på den positive side, så bliver man bedre og bedre til at flyve gennem "flimmer". Swift II læsset godt og grundigt med udstyr, standard Lawmate sender og 8 dBi patch liggende på jorden ![]() Smider evt. lidt HD eller downlink op når jeg har tid. LOS og ALT er ganske lavt, men fjernet for god ordens skyld, da jeg efterhånden har meget blandet liggende. Der har også været lidt spørgsmål angående hvordan man kan se video-linket er ved at give op. Tror jeg har et par fine eksempler efterhånden. |
|
|
|
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Lækre billeder Dennis Det begynder at klø.Måske skulle man rette henvendelse til konstruktøren af den OSD med et forslag om at impletere et kompas, det ville vel kunne gøre det muligt at få den pil hjem til at opføre sig mere korekt og hvis fartmåleren så kunne vise et minus foran hastigheden, evt blinkende, så blev man advaret om at man flyver baglæns i groundspeed. ![]() Det var da en ide ikke. Lars. |
|
| Thread Tools | |