|
|
|
|
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
![]() - Kim - |
|
|
||
|
|
|
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Det sorte tykke stykke kabel hvor de tynde er embeddet i kan saktens holde også til pan tilt, men der må ikke komme nogen form fro bevægelse/vibration ind til stikket og hvis de tynde ledninger er blottet så heller ikke til dem, det skidt er beregnet til at montere på en beton væg ikke en flyver.
Lars. |
|
|
|
|
|
|
Denmark, Central Denmark Region, Karup
Joined Aug 2012
272 Posts
|
Jeg husker at aflaste ledningerne, vil tro når camera vinklen er indstillet bliver kablet stripset fast også omkring stikket fylder jeg helt op med limpistolen :-)
iøvrigt fandt jeg ud af mit camera faktisk har et helt andet nummer (ved ikke om det stadig er samme camera) det er et fatshark camera - dette http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...pare_lens.html og der er 2 linser med, er det ikke bedst at sætte den brede 3.6 på for at kunne se lidt til siderne? |
|
|
|
|
||||
|
|
Quote:
![]() Den brede linse? Jeg mener det kommer med 3.6mm og 2.8mm. Jeg flyver selv med 3.6mm ![]() Jeg har ikke lagt meget ground-recording op, men det der ligger er taget med det kamera
|
|||
|
||||
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
![]() Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Det har aldrig været et problem, men når/hvis man begynder at lege lidt på ryggen, kan man ret tydeligt se, at der bliver korrigeret efter nederste del af billedet
|
|
|
||
|
|
|
|
Denmark, Central Denmark Region, Aarhus County
Joined Apr 2012
245 Posts
|
Det kommer an på hvad du flyver med... Jeg bruger GoPro HD2 til min FPV flyvning, og jeg fortryder slet ikke! ...Den koster bare 2500kr men igen, den går heller ikke i stykker af hvad som helst, og TRO MIG jeg har haft et par crazy styrt.
|
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Så skal der ikke helt så meget til for at ridse linsen ved en skidt landing. Tilgengæld slipper man for ekstra vægt, problemer med dug og en større form-faktor |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Aarhus County
Joined Apr 2012
245 Posts
|
Quote:
![]() Glæder mig så meget til jeg skal arbejde med professionele instruktør om at optage Musik Video i starten af februar ! Jeg føler mig helt PRO hehehe
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Du må huske at smide lidt video op. i øvrigt, vær specielt meget opmærksom på vibrations-dæmpning, når det skal bruges til noget mere professionelt, betyder det utrolig meget for det endelige resultat. Man kan redde meget med film-redigerings værktøjer, men det bliver aldrig det samme som en perfekt optagelse. |
|
|
||
|
| Thread Tools | |