|
|
|
|
||
|
|
Quote:
![]() jeg synes helt sikkert vi skal give det en chance, men hvordan er der stemning for at det bliver kørt? Et par overordnede emner som elektronik, antenner osv. eller mere konkret med en tråd per spørgsmål? |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
Men det er da helt klart noget som lige skal tænkes over, ellers kan det hurtigt køre af sporet. - kim - |
|
|
||
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
- kim - |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() /martin |
|
|
||
|
|
|
|
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Jeg spurgte administrator om hvad han præcist mente da han skrev dette -
Is there an FPV company that would be a good fit for the Danish FPV forum? og har lige fået dette svar tilbage - Usually when a new forum is created I will try to find a company that would like to sponsor the forum. This will not stop the creation of the forum. I just thought you might know a company that would like the ad spot. Det ser ikke ud til at stoppe vores forum, som han skriver, hvis vi ikke finder en sponsor. Jeg har så lige spurgt ham om hvad prisen er for et firma, for at få en reklame op, og om vi selv kan prøve at finde nogle. Men igen, det burde ikke stoppe processen. Don't worry about it Skriver han lige til mig, så alt er stadig ok
|
|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
Ja Ja foraet er ikke oppe endnu, har lige kikket. ![]() Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
![]() Ja, hvis forum'et bliver godt, kunne det da tænkes at nogle danske firmaer ville være med på en reklame plads. Jeg har lige spurgt om vi kunne få et par administratorer udnævnt blandt os, til at lave Sticky tråde og ellers holde det pænt og ordentligt. Men ved ikke om de vil være med til det endnu. Update - Een person kan blive administrator for vores forum. Jeg vil ikke bare lige udnævne mig selv, men syntes det burde være en som har lyst, og ikke mindst tiden til det fremover. Om det kræver det vilde tvivler jeg på, måske kun i opstarts fasen. Jeg går ud fra man får lov til at slette/rette i tråde og oprette Sticky tråde og lidt i den dur. Hvad siger i til dette ? - kim - |
|
|
|
|
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Det er godtnok spændende det her
![]() Ved der er tråd moderarorer i andre tråde så mon ikke de vil, tror de gerne vil ha tingene foregår med mindst mulig arbejde for dem. ![]() Var selv i kontekt med dem da jeg startede den her tråd fordi jeg ville ha lov til at skrive på dansk, deres svar fik mig til at tro at vi bare skulle lade dem i fred og køre løs uden at de behøvede at give lov, en slaks gå væk problem svar. ![]() Lars. |
|
|
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
![]() Jeg foreslår at vores administrator bliver en af dem/os som har været med næsten fra start og som har været aktiv. Mit forslag er bla (der kunne sagtens være flere) spookiepower (mig selv) LKJ (Lars) Dennis Andre med gode forslag er naturligvis velkomne
|
|
|
||
|
| Thread Tools | |