Espritmodel.com Heli Air
Reply
Thread Tools
Old Jan 21, 2013, 03:49 PM
Registered User
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Den skulle være helt sikker nu, har lige fået denne besked fra en administrator om vores ønske -

I submitted the request to our tech and it will go through.

Håber der er flertal for ideen, og at det udvikler sig til noget rigtig positivt.

- Kim -
SpookiePower is offline Find More Posts by SpookiePower
Reply With Quote
Sign up now
to remove ads between posts
Old Jan 21, 2013, 03:52 PM
LKJ
Lars k Jensen
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
Quote:
Originally Posted by SpookiePower View Post
Jeg tvivler på, at vi kan få et forum inde i denne tråd. Jeg tror denne løsning er den bedste der er, det håber jeg. At oprette en nyt forum et helt andet sted, ville også være kedeligt syntes jeg - vi har det jo godt her. Så hvis vi kan få vores eget forum, som det ser ud til, så har vi jo stadig det hele samlet eet sted. Denne gode tråd vi her har, kan jo være en sticker på vores første side i vores forum.

Vi er efterhånden så mange, at er man bare offline een eller to dage, så er man godt nok bagud, og skal scrolle frem og tilbage for at finde hoved og hale i de forskellige indlæg. Vi kan jo altid prøve det, når vores forum kommer, og så se hvordan det udvikler sig.

- Kim -
Ja et forum her er nok ikke nemt at opnå, ved ikke rigtigt hvordan det skulle være under det nationale forum der kan vi jo bare flytte ind uden noget hvis vi vil, det er jo bare at begynde at oprette tråde der, der kommer bare alle og ikke kun dem der er FPV intraseret.

Lars.
LKJ is offline Find More Posts by LKJ
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 03:52 PM
Just another user
Dennis Frie's Avatar
Denmark, Capital Region of Denmark, Naerum
Joined Feb 2011
3,411 Posts
Quote:
Den skulle være helt sikker nu, har lige fået denne besked fra en administrator om vores ønske -

I submitted the request to our tech and it will go through.

Håber der er flertal for ideen, og at det udvikler sig til noget rigtig positivt.

- Kim -
Det lyder rigtig godt
jeg synes helt sikkert vi skal give det en chance, men hvordan er der stemning for at det bliver kørt? Et par overordnede emner som elektronik, antenner osv. eller mere konkret med en tråd per spørgsmål?
Dennis Frie is offline Find More Posts by Dennis Frie
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 03:54 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Quote:
Originally Posted by LKJ View Post
Ja et forum her er nok ikke nemt at opnå, ved ikke rigtigt hvordan det skulle være under det nationale forum der kan vi jo bare flytte ind uden noget hvis vi vil, det er jo bare at begynde at oprette tråde der, der kommer bare alle og ikke kun dem der er FPV intraseret.

Lars.
Forum'et kommer til at hedde "Danish FPV", så det siger næsten sig selv, at det omhandler specifikt FPV for danskere
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 03:57 PM
LKJ
Lars k Jensen
Joined Apr 2006
2,601 Posts
Ok det går hurtigt det her, lad os nu se hvad vi får, vi må se hvordan det fungerer først.
Jeg er ivertfald med på den, godt gået.

Lars.
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 03:57 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Quote:
Originally Posted by Dennis Frie View Post
Det lyder rigtig godt
jeg synes helt sikkert vi skal give det en chance, men hvordan er der stemning for at det bliver kørt? Et par overordnede emner som elektronik, antenner osv. eller mere konkret med en tråd per spørgsmål?
Ja, der burde være nogle retningslinier, og der kan vi jo lade os inspirere af de andre tråde. som feks at poste youtube-film/billeder i een tråd. De nye kan sige "hej" i en anden tråd, en tråd til fri snak lidt som vi køre denne tråd. og hvis man så har et specifikt spørgsmål om en Tx eller lign, så er det at man opretter en tråd selv.

Men det er da helt klart noget som lige skal tænkes over, ellers kan det hurtigt køre af sporet.

- kim -
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 03:58 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Quote:
Ok det går hurtigt det her, lad os nu se hvad vi får, vi må se hvordan det fungerer først.
Jeg er ivertfald med på den, godt gået.

Lars.
Jeg trode faktisk også at de ville være flere uger om at svare tilbage. Jeg ved dog ikke om dem der opretter selv forum'et, arbejder lige så hurtigt som den administartor der kigger på vores ønske.

- kim -
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:12 PM
1 more flight!
Martintin's Avatar
Denmark, Central Denmark Region, Aarhus
Joined Oct 2011
309 Posts
Quote:
Jeg trode faktisk også at de ville være flere uger om at svare tilbage. Jeg ved dog ikke om dem der opretter selv forum'et, arbejder lige så hurtigt som den administartor der kigger på vores ønske.
- kim -
Godt gået Kim! Jeg er osse spændt på at se hvor det bringer os. Der er godt nok sket meget på denne tråd den sidste måneds tid. Til tider noget uoverskueligt
/martin
Martintin is offline Find More Posts by Martintin
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:13 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Jeg spurgte administrator om hvad han præcist mente da han skrev dette -

Is there an FPV company that would be a good fit for the Danish FPV forum?

og har lige fået dette svar tilbage -

Usually when a new forum is created I will try to find a company that would like to sponsor the forum. This will not stop the creation of the forum. I just thought you might know a company that would like the ad spot.

Det ser ikke ud til at stoppe vores forum, som han skriver, hvis vi ikke finder en sponsor. Jeg har så lige spurgt ham om hvad prisen er for et firma, for at få en reklame op, og om vi selv kan prøve at finde nogle. Men igen, det burde ikke stoppe processen.

Don't worry about it Skriver han lige til mig, så alt er stadig ok
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:18 PM
LKJ
Lars k Jensen
Joined Apr 2006
2,601 Posts
Quote:
Jeg spurgte administrator om hvad han præcist mente da han skrev dette -

Is there an FPV company that would be a good fit for the Danish FPV forum?

og har lige fået dette svar tilbage -

Usually when a new forum is created I will try to find a company that would like to sponsor the forum. This will not stop the creation of the forum. I just thought you might know a company that would like the ad spot.

Det ser ikke ud til at stoppe vores forum, som han skriver, hvis vi ikke finder en sponsor. Jeg har så lige spurgt ham om hvad prisen er for et firma, for at få en reklame op, og om vi selv kan prøve at finde nogle. Men igen, det burde ikke stoppe processen.
Der er da et par stykker her på tråden der driver relevant forretning og i hvertfald en af dem er sponsor for noget her inde, ku være en af dem var intra.

Ja Ja foraet er ikke oppe endnu, har lige kikket.

Lars.
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:25 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Quote:
Der er da et par stykker her på tråden der driver relevant forretning og i hvertfald en af dem er sponsor for noget her inde, ku være en af dem var intra.

Ja Ja foraet er ikke oppe endnu, har lige kikket.

Lars.
Jeg har også lige kigget

Ja, hvis forum'et bliver godt, kunne det da tænkes at nogle danske firmaer ville være med på en reklame plads.

Jeg har lige spurgt om vi kunne få et par administratorer udnævnt blandt os, til at lave Sticky tråde og ellers holde det pænt og ordentligt. Men ved ikke om de vil være med til det endnu.

Update - Een person kan blive administrator for vores forum. Jeg vil ikke bare lige udnævne mig selv, men syntes det burde være en som har lyst, og ikke mindst tiden til det fremover. Om det kræver det vilde tvivler jeg på, måske kun i opstarts fasen. Jeg går ud fra man får lov til at slette/rette i tråde og oprette Sticky tråde og lidt i den dur. Hvad siger i til dette ?

- kim -
Last edited by SpookiePower; Jan 21, 2013 at 04:34 PM.
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:37 PM
LKJ
Lars k Jensen
Joined Apr 2006
2,601 Posts
Det er godtnok spændende det her

Ved der er tråd moderarorer i andre tråde så mon ikke de vil, tror de gerne vil ha tingene foregår med mindst mulig arbejde for dem.

Var selv i kontekt med dem da jeg startede den her tråd fordi jeg ville ha lov til at skrive på dansk, deres svar fik mig til at tro at vi bare skulle lade dem i fred og køre løs uden at de behøvede at give lov, en slaks gå væk problem svar.

Lars.
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:44 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Quote:
Det er godtnok spændende det her

Ved der er tråd moderarorer i andre tråde så mon ikke de vil, tror de gerne vil ha tingene foregår med mindst mulig arbejde for dem.

Var selv i kontekt med dem da jeg startede den her tråd fordi jeg ville ha lov til at skrive på dansk, deres svar fik mig til at tro at vi bare skulle lade dem i fred og køre løs uden at de behøvede at give lov, en slaks gå væk problem svar.

Lars.
Ja det virker lidt sådan

Jeg foreslår at vores administrator bliver en af dem/os som har været med næsten fra start og som har været aktiv.

Mit forslag er bla (der kunne sagtens være flere)

spookiepower (mig selv)
LKJ (Lars)
Dennis

Andre med gode forslag er naturligvis velkomne
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 04:50 PM
Registered User
Joined Jun 2009
2,627 Posts
Nu vil jeg smutte i seng - ses i morgen til en ny og spændende dag

- Kim -
Reply With Quote
Old Jan 21, 2013, 05:23 PM
Anything can be made to fly
echo75's Avatar
Denmark, Capital Region of Denmark, Brondby
Joined Jun 2011
468 Posts
Super godt gæt gutter, hvis rcgroups giver os et forum vil det være fantastisk så kan jeg tage den andet forum nede.
echo75 is offline Find More Posts by echo75
Reply With Quote
Reply

Castle Creations      DRIVE / FLY / SUPPORT  

Thread Tools