|
|
|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,597 Posts
|
Quote:
Der er nogle helt nyt fabrikat moduler på vej, Immersonic og FatShark skifter modul fabrikant, de har faktisk gjort det, de ny briller har de ny og har haft det et stykke tid. Flere andre er også på vej med VTX/VRX med de ny moduler, kanalerne kan stilles digitalt, nogle tillader det gjort på PCen hjemme hos os selv. Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Desværre.. |
|
|
||
|
|
|||
|
|
Så kom der lige et par ekstra linjers kode.
Det skulle fungere fint med et billigt sensorboard
- så mangler der bare lidt print ![]() Hvis nogle har andre sjove ideer er det bare at sige til. Der er rimelig meget overskud denne gang (tryksensor ligger på bordet) |
||
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Peder |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Men du har ret, når/hvis der alligevel er GPS, accelerometer og gyro er der alt det nødvendige hardware |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Vi er ved at sætte en X8 op til FPV narrestreger, og har købt den her http://www.bevrc.com/cyclops-storm-o...tion_p453.html Men det kunne jo være sjovt med din som en lille test. Peder |
|
|
||
|
|
|||
|
|
Quote:
Quote:
![]() Jeg får med alt sandsynlighed lidt flere PCB hjem end jeg gider samle. I hvert fald af første version. Hvis nogle selv kan lodde og vil være med til at teste lidt er I velkomne - men specielt OSD-chippen er en smule svær at lodde. |
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() eller en video switch til skifr mellem fpv kamera og gopro? /Søren |
|
|
||
|
|
|||
|
|
En lille tur med multien og GPS problemer
Hej hej
Jeg var en lille tur ude og flyve idag med hexaen, og da jeg kom ud på omkring 1,1 Km. stoppede GPS på OSD`en med at virke et øjeblik, er der nogle der ved hvad man kan gøre ved det?? Jeg synes at den opdaterer af helvede til. Det er den her GPS som er sat på min EZOSD. Samme setup som Team Black sheep http://www.firstpersonview.co.uk/aut...systems/fy-gps Kig ca. 3.20 inde i filmen(Groundrecording)
|
||
|
|||
|
| Thread Tools | |