|
|
|
|
|
|
|
Jeg købte 4-5 sæt extra skum til mine-Lige nu er jeg igang med 2 sæt
![]() Fjern det gamle, brug en finger til at "nuller" limresterne helt væk-Tør kanten med en ren klud med lidt husholdnings sprit . Vent ca 15 min, så spritten er fordampet helt væk, og sæt så nyt skum på. http://www.electronicarc.com/catalog...6a49823bc96b1f |
|
|
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
![]() - Kim - |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Jeg har tænkt på de der gummi der sidder på dominator brillerne, kunne man mon ikke få dem til at passe? |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Tre trins vippe kontakt på senderen, trin 1= alt slukket, Trin 2= en gruppe lys tændt .Trin 3 begge grupper lys tændt. Der er tale om at gruppe 1 er navigations lys-Max 12watt ialt og gruppe 2 er landings lys, max 12 watt-Det hele er 12 volt. Lige nu har vi selv opgivet at få noget til at virke, så min kammerat har lavet en mekanisk kontakt som styres af en 9 grams servo-Ikke ski.. elegant-Men det virker ![]() Kan du hjælpe-Evt bare med en tegning af en elektronisk kontakt-Kenneth har eller kan skaffe diverse komponenter, og universel printplade har vi også på lager |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
![]() Har klippet flere strimler fra det skum der var med som "låg" i æsken brillerne kom i, har enda sat noget på oven på brillerne så jeg får en størrer flade at montere den øverste strimmel på, har også 2 lag nogle steder for bedre tilpasning til mit hoved. ![]() Jeg fik en 8-10 sæt da jeg var hos Aviator i sommers, er der nogle i panik kan jeg godt putte et sæt i en konvolut og poste det. ![]() Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
Evt ground delen med GPS og kompas måske enda det fine sensorbord du vist er ved at få knækket de sidste hemligheder ved ![]() Flere af de andre med kompas bliver nemt snydt af magnetisk metal i nærheden, måske 3x3 sensorer kunne gøre det mere stabilt og GPS gør det nemt at sætte op, man behøver ikke at rende rundt med modellen for at trackeren kan finde modellen. En ting til din OSD. Fik OSD både kompas og GPS vil det vel efter at ha fløjet lidt rundt også være muligt at regne sig frem til airspeed. Skal det være en "lidt" mere langhåret udfordring. Man burde finde en smart måde at bruge GPS på GS til at korigere for det flimmer de forstyrer og gør GPS unøjagtig med, GS flytter sig ikke under flyvningen så alle de GPS udlæsninger på GS der ikke matcer med udgangs punktet ved opstart burde kunne bruges til at korigere OSD GPS så den bliver nøjagtig på 5 cm, Så ville en OSD med IMU kunne både flyve og lande flyet på få cm nøjagtighed også i højdevisning, man skal bare lige finde en smart måde til at få korektionerne op til flyets OSD. Det var da et par ideer. ![]() Lars. |
|
|
||
|
| Thread Tools | |