|
|
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Have Fun. Poul. |
|
|
||
|
|
|
|
|
Hvem var det nu som lavede 5.8Ghz CP antenner på bestilling? Jeg er klar til at bestille et par sæt...
Jeg ser I diskuterer Fatshark. Jeg har droppet brillerne, og i stedet bestilt et en Pirate Eye VGA videomonokel. Jeg bruger det ikke til FPV som sådan, men mere til at frame billeder når jeg er ude på opgaver med mine multier, så briller har vist sig at være upraktiske for mig. http://www.payatechnology.com/tech.asp?id=4 Det betyder så at jeg har et par Headplay til salg billigt...kom med et tilbud. De har været brugt max 2-3 timer, og er efter min mening overlegne i lysstyrke, billedkvalitet (640*480), dioptre og indstillingsmuligheder i forhold til Fatshark og AIO. Prisen er desværre størrelsen og den "Liberator" som er nødvendig for at drive skidtet. |
|
Latest blog entry: AutoQuad hexacopter with Alexmos...
|
|
|
|
|
|
|
Hej JussiH, jeg laver dem ud fra hvad du ønsker. Jeg har sendt et PM til dig.
Se lige her: http://www.rcgroups.com/forums/showp...postcount=6800 Vh. Poul |
|
|
|
|
||
|
Denmark, Region Zealand, Tappernøje
Joined Jan 2010
31 Posts
|
Quote:
Udover det har jeg opgraderet til en 10" propel og en anden motor, da jeg havde problemer med at få den i luften hvis det var vindstille. |
|
|
||
|
|
|||
|
|
Øresund v daggry, og et lille tipstall ned i havet....
Ja, overskriften siger vist det hele.
![]() ![]() Det kan være svært at vurdere, hvor hurtigt man flyver med briller på. Spring evt frem til slutning for at se, at en EasyTwin godt kan flyde....
I øvrigt en fantastisk flyvning. EasyTwin'en er klar igen, hvis nogen vil med ud i morgen tidligt (og vejret holder) Jeg fløj 15 minutter på et 2S 1500mAh LiPo, som kunne genlades med ca 900mAh. Det svarer til 600mAh ved 3S
|
||
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,625 Posts
|
Quote:
Det er lidt vildt med så mange mah hvor længe kan du så holde den i luften ?Med mine 2x3s5000mah kan jeg lige holde den flyvende i 1 time. - Kim - |
|
|
||
|
|
|
|
|
Hey.
Er der nogle som har erfaringer med dette cam http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...TVL_NTSC_.html Prisen ser fornuftig ud, og der kan også fåes et i 700 tvl, men det er vel potato potato når det skal bruges til et sæt Dominators... Får fløjet en del med min FPV Bumblebee, (8 ture af 9 minutter i dag) det bliver sjovere og sjovere ![]() Kim. |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Vh. Poul. |
|
|
||