|
|
|
|
|||
|
|
Her er en lille demo af hvordan ET OSD Pro også kan bruges til at starte en flyvning afsted med piphans den tager selv højde mens man finder sin Cola, får brillerne på og røven i stolen
![]()
|
||
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
![]() jeg kigger lige når jeg kommer hjem. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
så er der bare den søde ventetid. ![]() ![]() Købte tang for mange år siden Kan man overhovedet lave et FPV setup uden, det bliver da nemt noget rod. ![]() Sorry ku ik dy mig. Ser forøvrigt ik så dårligt ud, dog den kommer nok ikke til at køre så godt på de hjul, tror der er noget galt med sporingen. Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
En loddekolbe, fornuftigt loddetin, et par bunker krympeflex og ledninger - så kommer man langt. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
, men det er nu med fuldt overlæg, hjulene skal kun fungere som landingsstel, sådan en tang har jeg aldrig set. Ellers må jeg bare igang med loddekolben.. Hvordan går dit projekt lars???
|
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
http://www.avionic.dk/_dk/ProduktLis...uct.id=BMI2514 Servostik fylder jeg ordren op med fra HK når jeg handler der, har også kobt ved SV hobby der også har god snoet servokabel i metermål. Må så også indrømme at der kan findes krympeflex og lodede ledninger i rå mængder i de fleste af mine modeller også, men det er rart at man bare lige laver de servoledninger man har brug for på den rigtige længde og med forskellige farver på stikkene. Mit projekt ligger lidt stille, jeg har stadig en 20-25 børfulde visne blade der flyder endnu, det er en af glæderne ved at bo i en skov bag Hr tyndskids mark. Lars. |
|
|
||
|
| Thread Tools | |