|
|
|
|
|
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=R-3-zi1p28A
Og en til udefra: http://www.mfkl.dk/index.php?option=...d=55&Itemid=57 Det er de 2 nederste film klip! |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Personligt ville jeg klippe dem af nogle cm fra kamerat og sætte et LC-filter før kamerat (på forsyningssiden) og så bare forlænge video-signalet derfra. Alt efter størrelsen på stikket ville jeg evt. lodde ledningerne direkte på printet. Jeg stoler ikke særlig meget på de "små sarte stik" der sidder på kameraer, video-tx osv. |
|
|
||
|
|
|
|
|
FASST har jeg hørt folk har fået rimelig gode resultater med. Jeg har også læst, at folk er kommet rigtig langt med boostere, ekstra antenner osv (på 2.4 ghz RC). Det er måske lidt en smagssag, men med planer om allerede nu at skulle ud i 2-3 km, så ville mit valg nu alligevel være noget 35 MHz udstyr, så er man heller ikke begrænset i video-grej til 1.2 ghz eller 5.8 ghz.
|
|
|
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,624 Posts
|
Quote:
Jeg vil gerne kunne komme op i højderne hurtigt, og løfte tungt. Jeg ønsker ikke at flyve hurtigt, bare flyve stille og roligt rundt. |
|
|
||
|
|
|
|
|
Umidelbart vil jeg sige at de er ens-Den ene (1450kv) skal dog have en mindre propel end den anden.
Og i min verden er det store propeller som har den største virknings grad. DVS flest kræfter i forhold til forbrug. Jeg flyver selv en 2100 gram tung model med en 300watt motor-men det er en 910kv-så jeg bruger en 11*7 propel-og den bruger 30A ved fuld gas. og jeg har ca 1400 gram trust! |
|
|
|
|
|
|
Joined Jun 2009
2,624 Posts
|
Jeg har tilføjet et LC filter mellem mit Lipo og kamera - men kan se at det skulle have været placeret mellem Lipo og video Tx. Ved i om det skal være tæt på lipo batteriet, eller om det skal være tæt på Video Tx'en ?
|
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
|
|
Joined Jun 2009
2,624 Posts
|
Jeg har nogle problemer med video signalet når jeg kommer ud omkring 400 meter fra min ground station., så forsvinder det helt. Men indtil da, er det ret godt faktisk. Om det kan hjælpe, hvis jeg placere LC filteret rigtigt, ved jeg ikke, men det er nok et forsøg værd. Jeg har min video Tx sidden helt ude på halen af min Easy star. Så jeg burde altså flytte LC filteret ud på halen ?
|
|
|
|
| Thread Tools | |