|
|
|
|
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,630 Posts
|
Quote:
![]() Jeg har faktisk en stram ledning tilsluttet OSD'en - Det er det "tykke" kabel, hvor i alle ledningerne til GPS løber. Det er ret stift, og det er svært at få det lagt i en blød bue. Kablet rør ved flyveren på ved ud af kroppen, hvor min GPS er placeret udenfor. Måske jeg skulle prøve at ligge noget under kablet, så det for minimum kontakt med kroppen. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,608 Posts
|
Quote:
Ang sensorer så skal der mindst være 3 akse akselerometer og 3 akse gyroer for at lave en IMU det kan være 3 akser i en chip eller flere. Lars. |
|
|
||
|
|
|
|
Joined Apr 2006
2,608 Posts
|
Kender i det, makkeren ringer skal vi ud at flyve
man skynder sig at pakke bilen kører 35 km slæber alt udstyret 500 meter igennem højdt græs stiller alt op NU SKAL DER fLYVES øøøøøøøøøøøøøøøø hvor er RC senderen ![]() ![]() der hjemme surt surt surt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DUMT BØV. Fik en tur med makkerens flyver som trøst. og i morgen er der atter en dag. ![]() Lars |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Nej, det kender jeg ikke noget til ![]() Jeg har ALDRIG glemt min sender derhjemme-Men et par gange glemt batteri kufferten ![]()
|
|
|
||
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,630 Posts
|
Quote:
- Kim - |
|
|
||
|
|
|
|
|
Er det den her størelse jeg skal monter på mine ledninger??
http://www.dealextreme.com/p/25v-470...ece-93241#open full view |
|
|
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,630 Posts
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
|
|
Joined Jun 2009
2,630 Posts
|
Min RVOSD kan vise højden ud fra et barometer eller ud fra GPS'en. Det jeg er lidt i tvivl om, er at hvis jeg vælger at bruge barometer, skal lufttrykket i flyveren så ikke være det samme som uden for flyveren - for at få vist den rigtige højde ?
Det jeg bla tænker på, er at min Skywalker har to store ventilations huller ude i næsen, der laver gennemtræk i "kabinen". Jeg tænkte på om lufttrykket så ville blive en smule højere end uden for flyveren, og om jeg så derfor burde benytte GPS'en i stedet for. |
|
|
|
|
||
|
Joined Apr 2006
2,608 Posts
|
Quote:
Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Joined Apr 2006
2,608 Posts
|
Quote:
Lars. |
|
|
||
|
|
|||
|
|
Quote:
Forhåbentlig får jeg også mulighed for at teste lidt grej i morgen ![]() Quote:
Du kan fint købe dem og de skal nok virke ganske fint. Hvis det bare lige skal tage lidt ripple bør det ikke være så krævende, men: Personligt ville jeg nok vælge nogle lidt bedre (mere kendte) hvis jeg skulle ud og købe til formålet. Om du reelt vil se nogen forskel ved jeg ikke, men om de koster 10 ører stykket eller 4 kroner stykket er mig ret ligemeget når vi snakker 2 stk. (små 10 kr) per fly. Jeg vil da gerne spare lidt penge her og der, men det er nok ikke de 10 kroner jeg gider spare i mit FPV-fly ![]() Kører du 5 eller 12 volt til FPV-grej? Hvis du bruger 5 volt ville jeg købe noget alla det her: http://www.ebay.com/itm/8-Rubycon-ZL...item43a96b3456 Ja det er nok overkill og de behøver næppe være 1500 uF. Men igen, 4 kroner stykket ødelægger ikke min økonomi - og tager den det sidste støj på billedet (jeg har aldrig selv haft problemer), så er det billigt sluppet. Til 10-20 volt kunne du f.eks. vælge: http://www.ebay.com/itm/5-Rubycon-ZL...item45fbbc5f6b |
||
|
|
||
|
Joined Jun 2009
2,630 Posts
|
Quote:
|
|