HobbyKing.com New Products Flash Sale
Reply
Thread Tools
Old May 11, 2011, 08:13 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by Lojik View Post
hehe yer going for the power combo from ADC



I fly on a grass runway so there is always the chance I hit a small pot hole plus I have to order those in from aussy so it was the same shipping to send one as it was to send 3 lol.



4s LiPo 3300-4000mah 20C-40C.

If you haven't pre-ordered already you might have trouble finding one, from what i hear they are all pretty much sold out for the first shipment, 3DHS might keep some back though just in case there are damages in transit to customers so you might be lucky and get one of those if they have any left after all the orders go out and get received.



ADC are offering Vinyls for the 59" just ask Rob, got mine coming pre-installed on my Orange Slick
Thanks i am emailing him now
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Sign up now
to remove ads between posts
Old May 11, 2011, 08:15 PM
3D Legion: "for we are many"
aerosheldon's Avatar
United States, CO, Highlands Ranch
Joined Sep 2003
2,925 Posts
I have orange in a 71 and a buddy has the red, he told me yesteday "the orange looks good, and I didn't like it in the pictures at all" so maybe you will like it when you see it!
aerosheldon is offline Find More Posts by aerosheldon
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:17 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by aerosheldon View Post
I have orange in a 71 and a buddy has the red, he told me yesteday "the orange looks good, and I didn't like it in the pictures at all" so maybe you will like it when you see it!
I like red better. I just e mailed adc and asked about a custom vinyl kit.
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:27 PM
Hope is not a Strategy
Lojik's Avatar
Australia, VIC, Caroline Springs
Joined Apr 2011
1,480 Posts
Quote:
Originally Posted by 3DBobz View Post
I like red better. I just e mailed adc and asked about a custom vinyl kit.
I think the custom vinyls are $74.99 for self install and $30odd extra for ADC install.
Lojik is online now Find More Posts by Lojik
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:29 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by Lojik View Post
I think the custom vinyls are $74.99 for self install and $30odd extra for ADC install.
Hmm i might then just wait and keep it the way it is for now cause i need a new charger before i get that.
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:34 PM
Hope is not a Strategy
Lojik's Avatar
Australia, VIC, Caroline Springs
Joined Apr 2011
1,480 Posts
Quote:
Originally Posted by 3DBobz View Post
Hmm i might then just wait and keep it the way it is for now cause i need a new charger before i get that.
you sure it looks sexy:



Images from http://www.adchobbystore.com
Lojik is online now Find More Posts by Lojik
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:35 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by Lojik View Post
you sure it looks sexy:



Images from http://www.adchobbystore.com
AHH i know i was going to get mine done in the red scheme like that. Posting these pics is nor helping the cause towards my new charger.
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:40 PM
Hope is not a Strategy
Lojik's Avatar
Australia, VIC, Caroline Springs
Joined Apr 2011
1,480 Posts
Quote:
Originally Posted by 3DBobz View Post
AHH i know i was going to get mine done in the red scheme like that. Posting these pics is nor helping the cause towards my new charger.
Meh charge at home, or charge off someone else at the field LOL

Tbh I overextended my budget by about 50% lol so I can't talk, ended up buying a 42" as well haha....

And I need some new field batteries to run my Hyp charger
Lojik is online now Find More Posts by Lojik
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:41 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by Lojik View Post
Meh charge at home, or charge off someone else at the field LOL

Tbh I overextended my budget by about 50% lol so I can't talk, ended up buying a 42" as well haha....

And I need some new field batteries to run my Hyp charger
Well i went over budget when i got the 8fg
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:53 PM
ADC Vinyl
Fliprob17's Avatar
SoCal-Rancho Santa Marg.
Joined Mar 2007
5,229 Posts
Quote:
Originally Posted by 3DBobz View Post
No i want a red one i had to get an orange one cause that's all they had left. My wording was wrong.
If you want to wait until all the pre-orders ship out, I can see if there are any red's left and we can swap it out, but that means waiting

Vinyl kit for the 59 will be the same as the 51 and 71. Here's a quick set of crappy dark photos of the 71" Orange plane w/ the Black Accent decal set.

59 Slick decals will be up on the website tomorrow for purchase

Rob

EDIT
Quote:
you sure it looks sexy
you beat me to it LOL
Fliprob17 is offline Find More Posts by Fliprob17
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:54 PM
OOPS
Manta1's Avatar
USA, GA, Cochran
Joined Jun 2008
20,175 Posts
ooohhhh orange!
Manta1 is online now Find More Posts by Manta1
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:56 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by Fliprob17 View Post
If you want to wait until all the pre-orders ship out, I can see if there are any red's left and we can swap it out, but that means waiting

Vinyl kit for the 59 will be the same as the 51 and 71. Here's a quick set of crappy dark photos of the 71" Orange plane w/ the Black Accent decal set.

59 Slick decals will be up on the website tomorrow for purchase

Rob

EDIT

you beat me to it LOL
Sure i will wait for the pre orders to ship out. IF you dont have a problem with it.
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:58 PM
ADC Vinyl
Fliprob17's Avatar
SoCal-Rancho Santa Marg.
Joined Mar 2007
5,229 Posts
Quote:
Originally Posted by 3DBobz View Post
Sure i will wait for the pre orders to ship out. IF you dont have a problem with it.
nope, fine with me.
Fliprob17 is offline Find More Posts by Fliprob17
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:59 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
Quote:
Originally Posted by Fliprob17 View Post
nope, fine with me.
THanks.
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Old May 11, 2011, 08:59 PM
Registered User
3DBobz's Avatar
Suffolk, VA
Joined Nov 2010
2,696 Posts
^^^ That is good customer service
3DBobz is offline Find More Posts by 3DBobz
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Similar Threads
Category Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Wanted 3DHobbyShop 70" AJ Slick bbigdog2243 Aircraft - Electric - Airplanes (FS/W) 2 Jan 01, 2011 12:24 AM
Video 3DHobbyShop Aj Slick ''Rc Day Two Rockin'' with onboard video Get Real Electric Plane Talk 2 Jun 18, 2009 04:07 AM
Sold 3dhobbyshop AJ Slick Wings Flazo Aircraft - Electric - Airplanes (FS/W) 4 May 16, 2009 11:46 PM
Discussion 3DHobbyShop 51" AJ SLICK - how durable for 3D moves? Voyager 3D Flying 13 May 06, 2009 07:10 AM