|
|
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Quote:
![]() Det Niels Erik linker til et par sider tilbage koster omtrent det samme men er sikkert noget bedre, det har i hvertfald 0,01 lux lysfølsomhed. Fedt du får fløjet lidt. ![]() Lars. |
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
600TVL 1/3'' SONY Super HAD CCD II D-WDR Mini FPV Camera http://www.securitycamera2000.com/pr...PV-Camera.html Vi har lige købt et pixim seawolf kamera til skywalkeren, det virker. Det er det samme som team black sheep flyver med, men det er så ikke så lysstærkt, men fedt i dagslys.. |
|
|
|
|
|
|
Nå, så kan jeg også melde mig ind i klubben af folk der har mistet et fartøj.
Var ved Asserbo slotsruin for at lave video med min Dex450, havde lavet en masse fede skud med dyk i voldgraven og flyvning under broen. Men midt i et hover over voldgraven, satte en motor ud, og den flippede og crashede sidelæns ned i vandspejlet, hvorved låget blev slået af og kroppen blev fyldt med vand - den sank på et par sekunder med Autoquad, ESC32, T-motors og gopro om bord... Note to self: Husk pontoner, når du flyver over vand. Nogen der kender en dykker? Den ligger vel på 2-3 meters vand, men voldgraven er pænt grødet og ret kold på denne tid af året, så jeg skal ikke nyde noget uden en våddragt. Vi forsøgte selvfølgelig at "trække vod" efter den med en entrehage, men uden held. |
|
Latest blog entry: AutoQuad hexacopter with Alexmos...
|
|
|
|
||
|
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Quote:
Av den svider, du kan vel trække tabet fra, hvis der er noget at trække fra af, ![]() Ej der må være nogen der kan hjælpe, evt dykkerklub eller nogen med en stor magnet, der er folk der ælsker magnet fiskeri og måske ville hjælpe dig. Ååå hvor må det være surt. Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Medmindre at batteriet faldt af før den ramte vandet
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Udstyret ligger dog i Espergærde og jeg er i Nærum. Jeg kan godt få en til lige at smide det af i morgen tidlig, men så skal jeg vide det hurtigst muligt. Giv mig lige et kald på 28 29 54 44 hvis det er |
|
|
|
|
|
|
Takker...
![]() Ja, det stinker massivt...men jeg er ret nu ligeglad med elektronikken - den er med overvejende sandsynlighed død alligevel, og kan erstattes ved hjælp af kontanter... Men jeg vil pænt gerne have rammen og kameraet tilbage - ikke mindst for at se optagelserne og kigge i loggen...rammen er mere eller mindre et unikum lavet i glasfiber og kameraet var i det vandtætte hus, så der skulle være gode muligheder for at de kan overleve, selv i længere tide. Men hvis bare jeg ku få fat i de to flashkort og rammen, så ville jeg være glad...men jeg finder ud af noget, på en eller anden måde skal jeg nok få fisket den op! Den ligger circa midt i voldgraven på 2-3 meters vand, så helt umuligt kan det heller ikke være...en mand (eller en kvinde) med en våddragt og en snorkel ville sikkert kunne finde den hurtigt... og ellers må jeg vel bare finde en båd og begynde at lede efter den med en lang pind... ![]() Denis har lige vist Dex Pro8´eren frem, så er der lidt at drømme om: http://www.rcgroups.com/forums/showp...&postcount=680 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennis: Tak for at minde mig om hvor fede folk kan være! Dyb respekt!!
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
"Note to self: Husk pontoner, når du flyver over vand." - Forkert, husk Speedos.
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Jeg vil se frem til en lille svømmetur i morgen. Husk kamera, og meget gerne noget vandtæt lommelygte eller lign. hvis du har? |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Nu har vi ser Dennis som robotmand med ledninger over det hele, og som bjergbestiger-Og nu kommer han som dykker opcorn
|
|
|
||
|
|
|
|
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Aaaa ja husk video gutter. ![]() Evt som vi brugte det i gamle dage når der var isflager i Århusbugten vi ville lege med, et par thermoflasker varmt vand til at fylde våddragten med før man går i, ellers kan det godt hvine lidt i snorklen når vandet når lille Peter. ![]() Held og lykke med eftersøgningen. Lars. |
|
|
|
| Thread Tools | |