HobbyKing.com New Products Flash Sale
Reply
Thread Tools
Old Oct 11, 2012, 11:22 AM
LKJ
Lars k Jensen
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,600 Posts
Quote:
Originally Posted by sethgecco View Post
Hey.

Er der nogle som har erfaringer med dette cam

http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...TVL_NTSC_.html

Prisen ser fornuftig ud, og der kan også fåes et i 700 tvl, men det er vel potato potato når det skal bruges til et sæt Dominators...

Får fløjet en del med min FPV Bumblebee, (8 ture af 9 minutter i dag) det bliver sjovere og sjovere

Kim.
For det første vil du nok helst ha et i PAL i stedet for, dernæst er det kun 0,1 lux, du bliver gladere for noget der kan 0,01 lux ellers får du ikke fløjet andet end om dagen.

Det Niels Erik linker til et par sider tilbage koster omtrent det samme men er sikkert noget bedre, det har i hvertfald 0,01 lux lysfølsomhed.

Fedt du får fløjet lidt.
Lars.
LKJ is offline Find More Posts by LKJ
Reply With Quote
Sign up now
to remove ads between posts
Old Oct 11, 2012, 11:31 AM
FPV by mrhydrox
Mrhydrox's Avatar
Danmark, Sjælland, Jyderup
Joined Jun 2011
823 Posts
Quote:
Originally Posted by LKJ View Post
For det første vil du nok helst ha et i PAL i stedet for, dernæst er det kun 0,1 lux, du bliver gladere for noget der kan 0,01 lux ellers får du ikke fløjet andet end om dagen.

Det Niels Erik linker til et par sider tilbage koster omtrent det samme men er sikkert noget bedre, det har i hvertfald 0,01 lux lysfølsomhed.

Fedt du får fløjet lidt.
Lars.
Det som niels linker til og som jeg lige har bestilt koster 47 $ hvor det fra hobbyKing koster 78 plus fragt.

600TVL 1/3'' SONY Super HAD CCD II D-WDR Mini FPV Camera

http://www.securitycamera2000.com/pr...PV-Camera.html

Vi har lige købt et pixim seawolf kamera til skywalkeren, det virker. Det er det samme som team black sheep flyver med, men det er så ikke så lysstærkt, men fedt i dagslys..
Mrhydrox is offline Find More Posts by Mrhydrox
Last edited by Mrhydrox; Oct 11, 2012 at 11:38 AM.
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 12:29 PM
Press play on tape..
JussiH's Avatar
3rd stone from the sun
Joined May 2007
2,581 Posts
Nå, så kan jeg også melde mig ind i klubben af folk der har mistet et fartøj.

Var ved Asserbo slotsruin for at lave video med min Dex450, havde lavet en masse fede skud med dyk i voldgraven og flyvning under broen. Men midt i et hover over voldgraven, satte en motor ud, og den flippede og crashede sidelæns ned i vandspejlet, hvorved låget blev slået af og kroppen blev fyldt med vand - den sank på et par sekunder med Autoquad, ESC32, T-motors og gopro om bord...

Note to self: Husk pontoner, når du flyver over vand.

Nogen der kender en dykker? Den ligger vel på 2-3 meters vand, men voldgraven er pænt grødet og ret kold på denne tid af året, så jeg skal ikke nyde noget uden en våddragt. Vi forsøgte selvfølgelig at "trække vod" efter den med en entrehage, men uden held.
JussiH is offline Find More Posts by JussiH
RCG Plus Member
Old Oct 11, 2012, 12:36 PM
FPV by mrhydrox
Mrhydrox's Avatar
Danmark, Sjælland, Jyderup
Joined Jun 2011
823 Posts
Quote:
Originally Posted by JussiH View Post

Var ved Asserbo slotsruin for at lave video med min Dex450, havde lavet en masse fede skud med dyk i voldgraven og flyvning under broen. Men midt i et hover over voldgraven, satte en motor ud, og den flippede og crashede sidelæns ned i vandspejlet, hvorved låget blev slået af og kroppen blev fyldt med vand - den sank på et par sekunder med Autoquad, ESC32, T-motors og gopro om bord...

Nogen der kender en dykker? Den ligger vel på 2-3 meters vand, men voldgraven er pænt grødet og ret kold på denne tid af året, så jeg skal ikke nyde noget uden en våddragt. Vi forsøgte selvfølgelig at "trække vod" efter den med en entrehage, men uden held.
Hmm. Øv øv. Det er sku godt nok surt. Selvom der nok ikke er så meget du kan bruge fra den, så håber jeg I finder den.

Pøj pøj med det
Mrhydrox is offline Find More Posts by Mrhydrox
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 12:43 PM
LKJ
Lars k Jensen
Joined Apr 2006
2,600 Posts
Quote:

Av den svider, du kan vel trække tabet fra, hvis der er noget at trække fra af,

Ej der må være nogen der kan hjælpe, evt dykkerklub eller nogen med en stor magnet, der er folk der ælsker magnet fiskeri og måske ville hjælpe dig.

Ååå hvor må det være surt.

Lars.
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 12:56 PM
Sorry-I am from Denmark !!
Niels Erik's Avatar
Danmark, Lolland, Søllested
Joined Nov 2010
984 Posts
Quote:

Det er godt nok surt-Jeg ville nok lade den ligge-Det er kun rammen der kan bruges fra den nu, alt elektronik er garanteret dødt Medmindre at batteriet faldt af før den ramte vandet
Niels Erik is offline Find More Posts by Niels Erik
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 01:04 PM
Just another user
Dennis Frie's Avatar
Denmark, Capital Region of Denmark, Naerum
Joined Feb 2011
3,406 Posts
Quote:

Jeg har en våddragt hængende og kan godt gå en 10 meter ned - men det hjælper selvfølgelig ikke meget hvis man ikke kan se skidtet. Det ser dog ud til at være rimelig begrænset område der er at lede på.

Udstyret ligger dog i Espergærde og jeg er i Nærum. Jeg kan godt få en til lige at smide det af i morgen tidlig, men så skal jeg vide det hurtigst muligt.

Giv mig lige et kald på 28 29 54 44 hvis det er
Dennis Frie is online now Find More Posts by Dennis Frie
Last edited by Dennis Frie; Oct 11, 2012 at 01:11 PM.
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 01:26 PM
Press play on tape..
JussiH's Avatar
3rd stone from the sun
Joined May 2007
2,581 Posts
Takker...

Ja, det stinker massivt...men jeg er ret nu ligeglad med elektronikken - den er med overvejende sandsynlighed død alligevel, og kan erstattes ved hjælp af kontanter...

Men jeg vil pænt gerne have rammen og kameraet tilbage - ikke mindst for at se optagelserne og kigge i loggen...rammen er mere eller mindre et unikum lavet i glasfiber og kameraet var i det vandtætte hus, så der skulle være gode muligheder for at de kan overleve, selv i længere tide. Men hvis bare jeg ku få fat i de to flashkort og rammen, så ville jeg være glad...men jeg finder ud af noget, på en eller anden måde skal jeg nok få fisket den op! Den ligger circa midt i voldgraven på 2-3 meters vand, så helt umuligt kan det heller ikke være...en mand (eller en kvinde) med en våddragt og en snorkel ville sikkert kunne finde den hurtigt... og ellers må jeg vel bare finde en båd og begynde at lede efter den med en lang pind...

Denis har lige vist Dex Pro8´eren frem, så er der lidt at drømme om:

http://www.rcgroups.com/forums/showp...&postcount=680
RCG Plus Member
Old Oct 11, 2012, 01:43 PM
Press play on tape..
JussiH's Avatar
3rd stone from the sun
Joined May 2007
2,581 Posts
Dennis: Tak for at minde mig om hvor fede folk kan være! Dyb respekt!!
RCG Plus Member
Old Oct 11, 2012, 01:50 PM
Just another user
Dennis Frie's Avatar
Joined Feb 2011
3,406 Posts
Quote:
Dennis: Tak for at minde mig om hvor fede folk kan være! Dyb respekt!!
Nu hvor jeg har en fridag, kan jeg jo lige så godt bruge den til noget produktivt

Jeg har sendt en sms med adresse, så vi ses bare i morgen til en lille svømmetur.
Våddragt osv. er klaret
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 01:57 PM
Fingrene i maskinen
SebastianJ's Avatar
Denmark, Capital Region of Denmark, CPH
Joined Mar 2006
2,405 Posts
Quote:

PLAAASKK! (Helt ude til højre)

"Note to self: Husk pontoner, når du flyver over vand." - Forkert, husk Speedos.

SebastianJ is offline Find More Posts by SebastianJ
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 02:02 PM
Press play on tape..
JussiH's Avatar
3rd stone from the sun
Joined May 2007
2,581 Posts
Quote:
Originally Posted by Dennis Frie View Post
Nu hvor jeg har en fridag, kan jeg jo lige så godt bruge den til noget produktivt

Jeg har sendt en sms med adresse, så vi ses bare i morgen til en lille svømmetur.
Våddragt osv. er klaret
Ser frem til det! Tusind tak for overhovedet at tilbyde at gøre forsøget
RCG Plus Member
Old Oct 11, 2012, 02:05 PM
Just another user
Dennis Frie's Avatar
Joined Feb 2011
3,406 Posts
Quote:
Originally Posted by SebastianJ View Post
PLAAASKK! (Helt ude til højre)

"Note to self: Husk pontoner, når du flyver over vand." - Forkert, husk Speedos.

Jussi sagde godt i havde et billede, hvor man lige akkurat kunne se den ramme vandet. Det kan man vist roligt sige

Jeg vil se frem til en lille svømmetur i morgen. Husk kamera, og meget gerne noget vandtæt lommelygte eller lign. hvis du har?
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 02:33 PM
Sorry-I am from Denmark !!
Niels Erik's Avatar
Danmark, Lolland, Søllested
Joined Nov 2010
984 Posts
Quote:
Originally Posted by Dennis Frie View Post
Jussi sagde godt i havde et billede, hvor man lige akkurat kunne se den ramme vandet. Det kan man vist roligt sige

Jeg vil se frem til en lille svømmetur i morgen. Husk kamera, og meget gerne noget vandtæt lommelygte eller lign. hvis du har?
Få lige den redning på video
Nu har vi ser Dennis som robotmand med ledninger over det hele, og som bjergbestiger-Og nu kommer han som dykkeropcorn
Niels Erik is offline Find More Posts by Niels Erik
Reply With Quote
Old Oct 11, 2012, 02:42 PM
LKJ
Lars k Jensen
Joined Apr 2006
2,600 Posts
Aaaa ja husk video gutter.

Evt som vi brugte det i gamle dage når der var isflager i Århusbugten vi ville lege med, et par thermoflasker varmt vand til at fylde våddragten med før man går i, ellers kan det godt hvine lidt i snorklen når vandet når lille Peter.

Held og lykke med eftersøgningen.

Lars.
Reply With Quote
Reply

Castle Creations      DRIVE / FLY / SUPPORT  

Thread Tools