|
|
|
|
|
|
Valdres, Norway
Joined May 2009
45 Posts
|
Jeg er også på jakt etter epp. Har funnet 5mm epp i nettbutikken til autopartner.se, men ser ikke ut til at de har på lager akkurat nå. Tror dette er det nærmeste vi kommer for øyeblikket.
Edit: ser at det er flere fra Moss her... Eksisterer Moss Hobby fortsatt? De hadde vel epp før ihvertfall...? |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Kai |
|
|
||
|
|
|
|
Stord Norway
Joined Feb 2011
35 Posts
|
Stord
Hei !
Bor på stord på 15 åre er opprinelig fra Alta. Har drevet med rc fly i 20 år. Har nå bestilt meg min første elektro. FLYFLY Mirage fra HobbyKing elektro oppsett fra extrem RC i australia vifte fra Wemotec. Har prøvd DF før ,kohyso Sabre . |
|
|
|
|
|
|
Norway
Joined Dec 2007
974 Posts
|
Er vel nybegynner egentlig men startet med modellfly hobbyen i 1975
tror jeg (Cox 0,8 linestyrt). Bygde en del balsa modeller senere men ble dritt lei og kuttet ut hobbyen i 1981. Startet opp igjen i 2006-2007 Litt med fly litt med heli. Har kuttet ut heli. Flyr mest små warbirds, flyr for å ha det gøy, bor på Stord nå. Bygger/tegner litt i perioder. mvh Odd H. |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
![]() http://jetsofbergen.no/node/1228 |
|
|
||
|
|
|
|
Joined May 2011
1 Posts
|
Siddis her,
Tok litt tid før jeg oppdaget denne siden! Tenkte skulle stikke innom å si hallo. Ganske ny til denne siden.... Har hatt rc bil i lang land tid, men begynner å bevege meg inn i nytt domene som er heli. Savage 4.6 SS Traxxas E-revo HPI, Bullet 3.0 Esky Honeybee King 4 Esky Lama V4. |
|
|
|
|
|||||
|
|
Heisann!
Peter fra Askim her ![]() Jeg driver med sånn som dette:
...og slikt som dette:
|
||||
|
|||||
|
|
||
|
Norge, Nordland, Bodø
Joined Mar 2010
15 Posts
|
Fly
Quote:
Har bygget fly i depron i 2 år, men er blitt en PA fanatiker det siste halve året etter at jeg kjøpte meg en Addiction |
|