HobbyKing.com New Products Flash Sale
Reply
Thread Tools
This thread is privately moderated by SpookiePower, who may elect to delete unwanted replies.
Old May 12, 2014, 01:36 PM
Just another user
Dennis Frie's Avatar
Denmark, Capital Region of Denmark, Naerum
Joined Feb 2011
788 Posts
Quote:
Originally Posted by Booner74 View Post
Så skal jeg lige bruge lidt hjælp igen

Jeg skal bruge at par kabler fra VTX til kamera med 12 v. step-up. Jeg ved at man kan købe dem færdige til ca. 250 kr. pr. stk. Men nu har jeg jo fået lidt indblik i hvad den slags koster i materialer, så tænkte at jeg ville lave det selv.

Hvor plejer I at købe jeres materialer til den slags?
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med "selv lave det". Hvis vi snakker komponent-basis, så køber jeg normalt fra Farnell (evt RS), men det skal gå igennem firma.

Hvis det blot er en færdig konverter du leder efter, kan de som regel findes på ebay til en 20-30 kr.
Kabler kan du få alle steder.
http://www.ebay.com/itm/LM2577-Auto-...item4d05c9a64a
Dennis Frie is offline Find More Posts by Dennis Frie
Reply With Quote
Sign up now
to remove ads between posts
Old May 12, 2014, 01:47 PM
Lorte hobby
Booner74's Avatar
Denmark, Central Denmark Region, Hornslet
Joined Jan 2013
309 Posts
Quote:
Originally Posted by Dennis Frie View Post
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med "selv lave det". Hvis vi snakker komponent-basis, så køber jeg normalt fra Farnell (evt RS), men det skal gå igennem firma.

Hvis det blot er en færdig konverter du leder efter, kan de som regel findes på ebay til en 20-30 kr.
Kabler kan du få alle steder.
http://www.ebay.com/itm/LM2577-Auto-...item4d05c9a64a
Det var den færdige konverter + kabel jeg ledte efter.

Tak
Booner74 is offline Find More Posts by Booner74
Reply With Quote
Old May 12, 2014, 01:51 PM
Just another user
Dennis Frie's Avatar
Denmark, Capital Region of Denmark, Naerum
Joined Feb 2011
788 Posts
Quote:
Originally Posted by Booner74 View Post
Det var den færdige konverter + kabel jeg ledte efter.

Tak
I så fald er steder som Ebay ganske fint, specielt hvis du køber de konvertere, der er gennemprøvet (som den ovenstående).

Vær opmærksom på dimension engineering vist også laver en "any 2 any voltage" enhed, men hvis jeg husker korrekt støjer den ganske meget. Jeg har en liggende et eller andet sted.

Personligt er jeg ofte endt med at købe kabler hos danske forhandlere, da jeg meget gerne vil have fornuftigt silikone-kabel. Hobbyking har vist også et ganske stort udvalg der er ganske fint.
Dennis Frie is offline Find More Posts by Dennis Frie
Reply With Quote
Reply

Thread Tools