|
|
|
|
||||
|
|
Quote:
![]()
Som den kyndige seer sikkert vil se-Så er Sirius også en Easy star klon-Bare lige en tand større (150cm spænsvidde-Med krængror) |
|||
|
||||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
du bliver vel ikke febrilsk. ![]() Godt kæmpet. Tp findes først med dykprøven. og som den motor er monteret så skal den pege opad (trykke modellen medad) des mere den sigter/peger ned på tyngdepunktet inden i vingen des bedre, rammer motorens sigtelinie foran TP trykker den snuden nedaf, de sigter normalt lidt foran fordi den øgede fart typisk får modellen til at stige + det giver bedre at trykke modellen frem i stedet for ned så det gælder om at ramme the sweet spot. Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Hvis mit fly dykker når jeg giver gas-Hvilken vej skal jeg så flytte motoren?? Skal den pege mere op eller pege mere ned? |
|
|
||
|
|
||
|
Danmark, where the vikings live.
Joined Oct 2010
130 Posts
|
Quote:
Er der nogen der ved hvad der er blevet af de par stykker fra trekantområdet, som var herinde på et tidspunkt? Thyge. |
|
|
||
|
|
|||
|
|
EasyCatch aka Multiplex EasyGlider
Tak for i aften til Dennis, som rev et par timer ud af kalenderen her før solnedgang. Jeg fik en fin maiden på min spritnye EasyStar 2 og Dennis fik en venlig reprimande for at lande sin FPV EasyGlider i kornet. Efter det besluttede han at prøve en ny landingsvariant:
Jeg poster lige lidt mere video, efterhånden som jeg får uploadet. |
||
|
|||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Jeg smider lige lidt ground-optagelser op ved lejlighed, men jeg er nok ikke helt så hurtig som dig. Meget sjovt at se en Easystar kan flyve så stille og roligt - og rent faktisk svæve. Philips Easystar har som regel haft lidt vind at kæmpe imod. Easyglideren var ok at gribe med lidt flaps, men det krævede da lige en indflyvning eller 3 at beslutte mig for at det var en fin ide ![]() Jeg har et par fine ground-recordings lige over marken og træerne
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Så blev det besluttet at Lars og andre ikke skal sulte når de kommer til Lolland
![]() Så der bliver opstillet en grill, og udsalg af pølser+ brød, her på Lørdag ![]() Fik gennem testet min Sirius idag Den flyver rigtigt fint.Desværre er det et skod kamera jeg har i den, så imorgen vil jeg prøve at forbedre video kvaliteten-Idag var det kun "sne med skygger af noget der ligner marker" Og det kan man ikke bruge til noget
|
|
|
|
|
|
|
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Tak til de østjyske gutter for en hyggelig eftermiddag/aften, den var da 10 før de sidste kørte og vi havde en masse fede flyvninger.
![]() Det må vi snart gøre om.Der blev vist også skudt en del air to air video, der var i hvertfald en arig bisværm med et GoPro under der drønede rundt efter os hele tiden. ![]() Lars. |
|
|
|
|
||
|
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
![]() Jeg har et par ekstra VSN 700 12V kamera jeg godt kan tage med NE det er 30X30 mm og det er et godt kamera, det kan jo sikkert skiftes hurtigt når vi kommer hvis dit kamera ophæng tillader det og du kan ha 12 V klar i modellen, det kan du godt låne til du får fat på noget selv, du siger til hvis du er intra. Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,624 Posts
|
Quote:
Jeg regner med at tage ud og flyve imorgen formiddag, hvis vejret holder. - Kim - |
|
|
||
|
| Thread Tools | |