|
|
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Jeg bruger tit en kalender som ligger på www.doodle.com til at samle folk. Prøv at kigge på den. Det er ikke nødvendigt at lave en konto for at oprette en kalender. Hils Poul Caff når du ser ham ![]() /martin |
|
|
||
|
|
|
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
På søndag, sprænges der nogle højhuse i Rødovre. Jeg ved ikke selv om jeg tør flyve FPV i området og måske være heldig at få nogle gode billeder/film, men hvis der er andre som er villig til det, så syntes jeg i lige skulle informeres
![]() Link til artiklen - Kim - |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Mange tak for linket ![]() Edit; Hmm, der ser ud til at være lidt meget politi og "overvågning". Mon ikke det meget hurtigt ender med at være en dårlig ide? - Jeg var ellers lige klar på lidt spændende flyvning og gode optagelser |
|
|
|
|
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Ved ikke rigtigt om det er den bedste måde at få FPV promoveret i medierne på men det ku gi gode billeder.
![]() Nå nu har jeg fået klappet en Spitfire og en F16 i dag + adskillige flere spændende flyvemaskiner ![]() Nu vil jeg køre hjem til lille mor og aftensmaden. ![]() Lars. |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Hvor jeg regner med at dem som flyver FPV, kommer-Derudover er der en indvitation på MFD forum.Men hvis FPV folket foretrækker at flyve hjemme på deres egen plads-Så er det jo ligegyldigt hvor man laver kalendre eller lign
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Kan du ikke lige nusse den Catalina lidt,for mig?-Det er den drømme model jeg endnu ikke har fået bygget
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Jeg ville rigtig gerne ha besøgt jer, men arbejdet tager alt for meget af min fritid desværre. Det kunne ellers være sjovt at se nogle af jer andre og jeres fpv setup, og ikke mindst en hyggelig dag. Med venlig hilsen Peder |
|
|
||
|
|
||
|
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Quote:
![]() Catalinaen fik da også et kærligt klap da jeg gik under den i dag, Hawker Hunter og Starfighter selvfølgelig også, hvad tager du mig for. ![]() Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, North Denmark Region, Aalborg
Joined Mar 2012
120 Posts
|
Quote:
Har lige været ude en tur, men døjer med og komme længere væk end 100m, det kan næsten ikke passe med Blubeam antenner? |
|
|
||
|
|
||
|
Joined Apr 2006
2,600 Posts
|
Quote:
hvad sender du med, selv med 10mw burde du kunne nå længere, noget er helt galt, enten har du masiv støj et sted i systemet eller på stedet, ellers er den helt gal med de antenner, midterstiften i dine antenne stik er ikke blevet trykket tilbage i stikket, er du sikker på du bruger samme kanal/frekvens i begge ender.Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, North Denmark Region, Aalborg
Joined Mar 2012
120 Posts
|
Quote: