|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Og som Lars skriver, altid samme antal celler i serie - og altid samme spænding på batterierne, idet de sættes sammen (Bare oplad begge pakker fuldt). Generelt er det en god vane at bruge ens pakker til at sætte i parallel - men som Lars skriver, er der teoretisk ikke noget i vejen for f.eks. 3S 3000 mah og 3S 2000 mah i parallel.. Var i øvrigt lige en kort tur i ude med tri'en i skoven - ganske underholdende
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Det er desværre lidt lang tid siden jeg har rodet med Ardupilot. Jeg smed selv den software på jeg skulle bruge og configurede vist i selve config-filen til koden. Derefter mener jeg de har en fin lille GUI til kalibrering osv. Jeg er nok ikke til meget hjælp, men skulle det brænde på er du velkommen til at give et kald på 28 29 54 44 |
|
|
||
|
|
|
|
Denmark, North Denmark Region, Aalborg
Joined Mar 2012
120 Posts
|
Jeg har sat nogle spinblades på min 500, men de generer alt for meget løft i forhold til hvad jeg har brug for, desværre kører min motor og esc varm hvis jeg sætter min throttle % for langt ned, kunne man løse det ved at bruge 5s i stedet for 6s?
|
|
|
|
|
|
|
|
I øvrigt, lige en pæn reminder til jer der flyver med de bløde propeller fra GWS. Husk at skifte dem, lige så snart de har fået bare det mindste buk. Jeg tænkte den lige kunne holde til de sidste par batterier - det kunne den bestemt ikke.
Der er ikke meget at gøre når man mangler en propel på en tri
|
|
|
|
|
||
|
Joined Mar 2012
120 Posts
|
Quote:
Nu er det en heli jeg leger med, så det er begrænset hvad jeg kan skifte mellem i rotorhovedet, jeg havde symmetriske 3d blade før og nu har jeg købt nogle assymetriske for at få længere flyvetid, men det kræver jo så oss at jeg får headspeed'en ned, har skiftet til det laveste pinion jeg kan få, det har bare ikke givet nok og kan heller ikke trykke motoren længere ned uden den nærmest bliver så varm lejerne binder når jeg lander =) |
|
|
||
|
|
||
|
Joined Mar 2012
120 Posts
|
Quote:
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Min nye fpv racer...
![]() Quote:
Ja det blev ikke til en Skywalker, men en HobbyKing FPV / UAV Fiber Glass Kit V2, jeg synes jeg ville prøve den, håber den lever op til mine forventninger.. Der er godt nok meget plads... ![]() Og den virker rigtig robust, bygget i balsa og krydsfiner beklædt med kraftigt glasfiber... Setup + ekstra motor.. 5 stk HobbyKing 929MG Metal Gear Servo 2.2kg/ 12.5g/ 0.10sec 1 stk NTM Prop Drive Series 35-36A 1800Kv / 875w 1. stk Turnigy G32 Brushless Outrunner 770kv 1 stk TURNIGY Plush 60amp Speed Controller Lyder det helt tåbeligt???????? Peder |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Central Denmark Region, Tostrup
Joined Apr 2006
2,601 Posts
|
Quote:
![]() Lars. |
|
|
||
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,622 Posts
|
Quote:
Men jeg går ud fra at det stadig er parallel der menes hvis man skal lægge mAh sammen fra de to lipos.
|
|
|
||
|
| Thread Tools | |