|
|
|
|
|||
|
|
Quote:
Quote:
Hov? ![]() Hvad er der nu galt med mit Te... Har endda nu udvidet det til Varm Cacao med boller til!!! ![]() Bor heldigvis på landet, og min "Play-ground" er lige uden for døren. Så det er kun ganske få skridt EDIT Nu rettet til... Få skridt til Snevejr og slud...
|
||
|
|||
|
|
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
Du er desværre for langt væk til, at jeg kan komme forbi og kigge efter den. - Kim - |
|
|
||
|
|
|||
|
|
Quote:
Quote:
Ingen GPS tracker... Og min OSD ligger på bordet. Skulle jo bare teste... Og GS med optager. Er på tegnebrædtet. Men jeg har dog en ekstra Tri-copter. Men der er stadig 2 x 3S Lipo + alt det andet der bare ligger og tager skade af sne kulde og sjap... |
||
|
|||
|
|
||
|
Denmark, Capital Region of Denmark, Brøndbyvester
Joined Jun 2009
2,627 Posts
|
Quote:
Bliver den godt varm og holder længe, som de skriver ? Dem jeg købte i Netto, er kun varm i ca 10-15 minutter, derfor har jeg 6 af dem med i min taske. For mange år siden, havde jeg en box hvor i man lagde en lille kulstang, som man satte ild/gløder i. Den var ret god, men man lugtede altså af røg efter at have brugt den. - Kim - |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Har du forsøgt at finde den ud fra video-signalet? På lang afstand kan man pejle sig ind med retnings-bestemt antenne og når man kommer tæt på, kan man bruge en omni-antenne og blokere med kroppen for at bestemme retningen. På den måde burde du kunne komme meget tæt på. Hvis ikke har prøvet, og du stadigvæk kan fange bare lidt signal (det er nok for sent) så skynd dig at give det en chance. Hvis du ikke når det inden batteriet er helt fladt, er der vist ikke andet for end at fortsætte jagten. Er der ikke andre FPV-piloter i nærheden? Jeg har fri i morgen, men du er 200+ km fra mig |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Jeg prøver i aften med dit råd, Men med Goggles på, var der total loss of Signal... Det er desværre kun et 250mv, 5,8 Ghz anlæg med begrænset rækkevidde. Men giver det en chance, hvis bare ikke kabler osv er rykket fra/over. Og forsøger med mørke og en kikkert. I et spinket håb om en lille rød lysdiode... Batt til video er et Turnigy 3S på 1000 mAh så der burde være power på endnu. |
|
|
|
|
|
|
Til X3Mperformance.
Jeg kan varmt anbefale disse for fremtiden, de er gode og billige, lige til en missin som din. http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ne_Finder.html Held og lykke, håber godt nok du finder den. |
|
|
|
|
||
|
|
Quote:
Der sideer så en lipo alarm der på... Problem... Fløj 35 sekunder.... = masser af strøm på. Men jeg jagter stadig, eller igen, skal blot lige spise færdig. |
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
![]() Held og lykke med eftersøgningen.. ------------------------------------ Har lige printet nye dele til Z-aksen, så der kan bruges rigtige kuglelejer og fået gået den nogenlunde igennem. Nu begynder det at se rimelig godt ud og være rimelig styr på vandrette flader i luften osv.
|
|
|
||
|
|
||
|
|
Quote:
Jeg har en original Peacock og en kopi version. Jeg fylder dem aldrig helt op Den kopi holder varme 'kun' 6 timer mens den original holder over 12 timer. Det bruger lighter væske og brænder rent uden lugte. |
|
|
||
|
| Thread Tools | |