HobbyKing.com New Products Flash Sale
R/C Groups.com   RCCars Crack Roll Flying Giants RC Power The E Zone Lift Zone Our Sponsors
R/C Groups.com

Go Back   RC Groups > Regional Forums > Norway

Reply Post New Thread  Previous Thread Next Thread

Thread Tools
Old Oct 05, 2009, 07:23 AM   #31
Registered User

Quote:
Originally Posted by Cubber1
Flyr skyartec cessna i bergen, og kan bare anbefale Hobbycity.com. Lipo-batterier for 5-10 USD, og allslags utstyr og tilbehør til en helt annen pris enn i norge.
Hobbycity har vel ikke verdens beste ting, men etter min mening er det godt nok til meg og min trex.

Om det er noen heli folk i nærheten av Vestby så gi gjerne en lyd fra dere, kjedelig å krashe heli helt alene....
PunyV is offline Find More Posts by PunyV   Reply With Quote
Old Nov 05, 2009, 03:37 PM   #32
bth
Registered User

bth's Avatar

Bor i Oslo og begynte med modellfly for 20 år siden.
Har blitt en del byggesett, men har mer og mer begynt å bygge etter tegninger.
Har begynt å handle fra Hobbyking. Synd Norwegian Modellers flyttet butikken fra Oslo. Etter at de fleste modellbutikkene i området har slått seg sammen til en kjede, er utvalget blitt begrenset. Stadig dårligere utvalg med balsa, finer, textilbetrekning.
Ble ferdig med De Havilland DH 5 i sommer,skala 1/5 med SC 91, og det ble
noen flyturer.
Bygger nå De Havilland/ Airco DH 2 scala 1/5,3 som jeg har liggende elektro oppsett fra Hobbyking til.
Ellers av flyvende ting:
Heli:
HK 450
Honey Bee CP 2
Fly:
Elektra de luxe.
Sopwith Baby scala 1/8 med Saito 40
Stahlwerker skala 1/9 med E-Flite park 400.
bth is offline Find More Posts by bth   Reply With Quote
Old Nov 11, 2009, 04:06 PM   #33
Registered User

Hvem er jeg? c",)

Jan her, bosatt i Drammen. Flyr mest i Drammen eller innendørs i stua eller i bakgården

Skulle gjerne møtt noen i Drammen som har samme interesser og som er Heli-frelste med know how , da jeg ikke er det jahakk@online.no

Fikk mitt første heli for ca 2 år siden 249kr.. 2 ch
Flau var jeg når jeg kjøpte det, men tenkte at folk trodde det var til min ikke eksisterende sønn, men Nei da! Den er min-min- og bare min!!!

Kjøpte så en 4ch Twister Bell 47, 1 til meg og 1 til kompis'n min... kunne ikke ha all morro og spenning for meg selv

Kjøpte så en 6ch ARF E-Sky Belt CP o en ARF E-Sky Belt CP V2(Grønn) Kjøpte denne i helgen i Trømsø da jeg kjedet meg litt i Bo-bilen

Fløy litt på simulatoren som fulgte med, men mest utenfor husveggen da kona ikke var spesiellt happy for min kromspring inne i stua.. lol'

Deretter en T-rex 450SE V2 når Dollaren var under 5,00 Kr. og endelig elektronikk som fungerte (hs65mg, gy401 s9257). Så det er først i år jeg begynte å få til å fly i stedet for å bare stå tilnærmet stille 30cm over bakken. Hovrer og flyr 8-tall... Veldig skummelt

Innspirert av fremgangen så blir det på Fredag 9 okt 2009 en T-rex 600, I tillegg har jeg planer om en T-rex 500 Elektrisk den og, men skal se an litt til. Skal også skaffe meg T-rex 250 combo... Til inne flyging . Har en DX7 Spectrum 7ch 2.4ghz radio.

Er ikke en flyver ennå men det kommer seg.... jobber med saken.

Er 38 år gift 1 barn
Er ikke sikker på om jeg er en partikkel eller bølge, men lever ihvertfall og d e itj værst bare D!

T-REX 600 S9252, GY401, S9254 SPECTRUM 7ch 2.4ghz
E-Flite Blade mSR RTF Ultra Micro Single Rotor Helicopter 2.4ghz
zorrobazz is offline Find More Posts by zorrobazz   Reply With Quote
Reply Post New Thread  Previous Thread Next Thread

Castle Creations      DRIVE / FLY / SUPPORT  

Thread Tools

All RCGroups content copyright 1996 - 2009 by RCGroups.com and Jim Bourke except where otherwise indicated.
Terry the transmitter, the RCGroups name and logo, The E Zone, Lift Zone, and RC Power are all trademarks of RCGroups and Jim Bourke. Please report any misuse of our trademarks using the contact form. Thank you.

Bored? Want to fight?
Join the RCGroups clan!