| RCCars | Crack Roll | Flying Giants | RC Power | The E Zone | Lift Zone | Our Sponsors | |||||||||
|
|
||||||||||||||
|
|
#31 | |
|
Registered User
|
Quote:
Om det er noen heli folk i nærheten av Vestby så gi gjerne en lyd fra dere, kjedelig å krashe heli helt alene.... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Registered User
|
Bor i Oslo og begynte med modellfly for 20 år siden.
Har blitt en del byggesett, men har mer og mer begynt å bygge etter tegninger. Har begynt å handle fra Hobbyking. Synd Norwegian Modellers flyttet butikken fra Oslo. Etter at de fleste modellbutikkene i området har slått seg sammen til en kjede, er utvalget blitt begrenset. Stadig dårligere utvalg med balsa, finer, textilbetrekning. Ble ferdig med De Havilland DH 5 i sommer,skala 1/5 med SC 91, og det ble noen flyturer. Bygger nå De Havilland/ Airco DH 2 scala 1/5,3 som jeg har liggende elektro oppsett fra Hobbyking til. Ellers av flyvende ting: Heli: HK 450 Honey Bee CP 2 Fly: Elektra de luxe. Sopwith Baby scala 1/8 med Saito 40 Stahlwerker skala 1/9 med E-Flite park 400. |
|
|
|
|
#33 |
|
Registered User
|
Hvem er jeg? c",)
Jan
her, bosatt i Drammen. Flyr mest i Drammen eller innendørs i stua eller i bakgårdenSkulle gjerne møtt noen i Drammen som har samme interesser og som er Heli-frelste med know how , da jeg ikke er det jahakk@online.no Fikk mitt første heli for ca 2 år siden 249kr.. 2 ch Flau var jeg når jeg kjøpte det, men tenkte at folk trodde det var til min ikke eksisterende sønn, men Nei da! Den er min-min- og bare min!!! ![]() Kjøpte så en 4ch Twister Bell 47, 1 til meg og 1 til kompis'n min... kunne ikke ha all morro og spenning for meg selv Kjøpte så en 6ch ARF E-Sky Belt CP o en ARF E-Sky Belt CP V2(Grønn) Kjøpte denne i helgen i Trømsø da jeg kjedet meg litt i Bo-bilen ![]() Fløy litt på simulatoren som fulgte med, men mest utenfor husveggen da kona ikke var spesiellt happy for min kromspring inne i stua.. lol' ![]() Deretter en T-rex 450SE V2 når Dollaren var under 5,00 Kr. og endelig elektronikk som fungerte (hs65mg, gy401 s9257). Så det er først i år jeg begynte å få til å fly i stedet for å bare stå tilnærmet stille 30cm over bakken. Hovrer og flyr 8-tall... Veldig skummelt ![]() Innspirert av fremgangen så blir det på Fredag 9 okt 2009 en T-rex 600, I tillegg har jeg planer om en T-rex 500 Elektrisk den og, men skal se an litt til. Skal også skaffe meg T-rex 250 combo... Til inne flyging . Har en DX7 Spectrum 7ch 2.4ghz radio. Er ikke en flyver ennå men det kommer seg.... jobber med saken. Er 38 år gift 1 barn Er ikke sikker på om jeg er en partikkel eller bølge, men lever ihvertfall og d e itj værst bare D! ![]() __________________ T-REX 250 COMBO GY401, Align servoer std. SPECTRUM 7ch 2.4ghz T-REX 450SE V2 HS65MG, GY401, S9257 SPECTRUM 7ch 2.4ghz, (night blades + light strings) T-REX 600 S9252, GY401, S9254 SPECTRUM 7ch 2.4ghz __________________ E-Sky Belt CP 35 Mhz E-Sky Belt CP V2(Grønn) 2,4ghz __________________ E-Flite Blade mSR RTF Ultra Micro Single Rotor Helicopter 2.4ghz |
|
|