View Single Post
Old Dec 30, 2011, 12:38 PM
M4d_D is offline
Find More Posts by M4d_D
Registered User
M4d_D's Avatar
Joined Dec 2006
845 Posts
Quote:
Originally Posted by zerosight View Post
Hehe ;-)

Some latency is normal - i think so.

I have two approaches: The first is the thing you mention about something about the gyros and the secoun is the propeller thing. What exactly did you change and - really really I think we need a picture of it.

german:
Ich kann meine Multiwii's auch nur recht gemächlich bewegen, damit die GUI halbwegs folgen kann. Denke, das sind übliche Latenzen.

Bezüglich Deiner Probs würde ich dennoch auf ein Foto bestehen, bei dem auch die Richtung der Propeller zu erkennen ist. Zwischen simplem Schweben und aktiver Korrektur der Fluglage liegen regelungstechnisch Welten. Ich habe z.B. auch mal meine Probs umgeschraubt und alles einfach vermeintlich andersrum aufgebaut. Mit dem Ergebnis, dass er ins Schweben kam, aber bei der ersten ernsthaften Korrektur augenblicklich einen Salto gemacht hat. Also bitte ein Bild vom Kopter und die Angabe der Dinge, die Du im Sketch geändert hast.

Wir bekommen das Ding schon in die Luft :-)
i removed the bma020 now ( i cut it out , f*****g b***h ! )
now it works the correct way up... i believe there is not enough power ( 2s , it almost doesnt lift with a full lipo ) and therefore its still uncontrollable , ill try a 3s lipo now
unfortunately i dont have another bma so i cannot test that ...

i think ill need some other props ( atm i use 2 bladed 5x3 ) does anyone have an idea where i can get the ones with 3 blades ?
M4d_D is offline Find More Posts by M4d_D
Reply With Quote