View Single Post
Old Dec 28, 2011, 06:23 PM
Krasi is offline
Find More Posts by Krasi
try to fly
Germany, MV, Rostock
Joined Dec 2011
51 Posts
Quote:
Originally Posted by jevermeister View Post
I wonder if anyone using the Flyduino centerplate is having mag problems: Is the mag behaving weird if you throttle up?

Nils
Hallo Nils,
wenn du mein Problem meinst, kann ich nur sagen es passiert garnichts. Die ESC's geben keinen Ton von sich, in der GUI keine Anzeige, nichts. Ich bin langsam am verzweifeln, wenn ich lese, das alle fliegen, und bei mir ist keine Bewegung. Ich denke schon nach ein anderes Board zu nutzen, nur war dann alles umsonst, das kann es ja auch nicht sein. Gibt es jemanden in der nähe Rostock's der mir helfen könnte? Sieht wohl nicht so aus. Werde wohl bis nach Neujahr warten, vielleicht es gibt wieder mehr Aktivitäten. Gruß Bernd

Hello Nils,
If you mean my problem, I can only say it nothing happens. The ESC's be no sound, no display in the GUI, nothing. I am slow to despair when I read all the fly, and at me is not a movement. I think after another board to use, only then was all in vain, that it can not be. Is there anyone near Rostock's could help me? Looks good does not like it. 'll Probably wait until after New Year, maybe there is more activity again. Greetings Bernd.

I use: WMP, BMA020 and Flyduinomega v2.1
Krasi is offline Find More Posts by Krasi
Reply With Quote