PDA

View Full Version : Discussion Norwegians join the group!

PunyV
Jan 28, 2006, 07:22 AM
Nobody from good-old norway in here?
I know there are other norwegians here, GI LYD FRA DERE!

Kanskje en liten presentasjon av hva dere styrer (RC -bil, -båt, -fly ....)

-Kjell
Model boatbuilder
My boat (http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=402339)

Lynxman
Apr 06, 2006, 05:28 PM
Hei.

Nesten naboer, vi. :) Jeg jobber som helikoptertekniker på Lynx og flyr RC fly og helikopter i alle størrelser, men bare elektro.

Duck!
Apr 26, 2006, 01:51 PM
Hei PunyV og Lynxman!
Sitter her i regnbyen og misunner dere fly og landingsforholdene der oppe. Spesielt etter å ha sett Lynxman sine videoer, snødekt vann (formoder jeg) så langt øyet kan se!

Fikk vekket rc interessen for noen uker siden etter å ha sett en onboard video av en dobbeldekker som fløy rundt i nabolaget til piloten. Var innom rc for mange år siden, men da var det bare fuel modeller å oppdrive, jeg hadde ikke bil og ingen kamerater som delte interessen. Da ble det litt tungt... Har kjøpt et lite helikopter og en el-trainer, og nå fikk jeg nettopp beskjed om at to Easy Star er på vei hjem til meg fra Danmark. Får trene på å fly og så kjøpe et eller annet ikke-altfor-dyrt-kamera...snakkes etter hvert!

Hilsen,
matthew

ozelot
May 05, 2006, 04:41 PM
Nobody from good-old norway in here?
I know there are other norwegians here, GI LYD FRA DERE!
[/URL]

*pip*

Først og fremst mine radiostyrte ting:
1 stk Savage 25 LE (nitro monstertruck)
1 stk Enforcer Bensin(ikke fuel) -dreven båt med en 35cc Homelite oppi.
1 stk Karo Air glidefly(som jeg måtte hente ned fra et tre forrige gang...så ny er jeg på det området).

Sånn det var mine ting.

Ha en fin kveld :)

Ben_E
Jun 19, 2006, 08:33 AM
Halloen godtfolk!

Godt å se at det er satt av et eget avlukke til den norske delen av "menigheten"

Dette er mitt nyeste leketøy! Gøy å ha noe som ikke alle andre har :D

Video finnes her: http://rc.andersh.com/video/own/

Ben_E